تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3764669
شناسه : 3764669
تاریخ :
باد و گرد و غبار اصفهان را در برمی گیرد اقتصاد ایران: اصفهان- رییس مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی اصفهان از احتمال بارش پراکنده در غرب استان طی عصر امروز و باد و گردوغبار در سایر مناطق خبرداد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

لیلا امینی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: امروز آسمان استان صاف و در بعدازظهر افزایش ابر پیش‌بینی می‌شود که در مناطق غربی احتمال بارش پراکنده و رعد و برق نیز وجود دارد.

به گفته وی، از فردا شنبه تا روز سه شنبه آسمان صاف اصفهان تا کمی ابری و در مناطق مرکزی غبار آلود خواهد بود؛ همچنین در مناطق شرقی و شمالی وزش باد شدید، تند باد لحظه‌ای همراه با خیزش گرد و خاک و کاهش دید و کاهش کیفیت هوا پیش بینی می‌شود.

رئیس مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی اصفهان افزود: وزش باد و گردوغبار و کاهش کیفیت هوا به ویژه در آران و بیدگل، اردستان، انارک، بادرود، چوپانان، خور و بیابانک، زواره، کاشان، کوهپایه، مهاباد، نائین، نطنز، ورزنه، فرودگاه اصفهان و کلان‌شهر اصفهان محسوس‌تر است.

امینی با اشاره به اینکه دما تا روز دوشنبه ۱۲ شهریور کاهش جزئی خواهد داشت، ادامه داد: کمینه دما طی ۲۴ ساعت آینده نیز بین یک تا ۲ درجه سلسیوس کاهش دارد.

به گفته وی، در این مدت بیشینه و کمینه دمای کلانشهر اصفهان به ترتیب بین ۳۵ و ۱۷ درجه سلسیوس بالای صفر در نوسان است.

همچنین کاشان با بیشینه دمای ۳۶ درجه سلسیوس بالای صفر و فریدونشهر با کمینه دمای ۱۲ درجه سلسیوس بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین مناطق استان خواهند بود.