تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3764667
شناسه : 3764667
تاریخ :
دولت عزمی جدی برای رفع مشکلات آب و برق در استان بوشهر داشته باشد اقتصاد ایران: بوشهر- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: انتظار می‌رود دولت عزمی جدی برای رفع مشکلات آب و برق در استان بوشهر داشته باشد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه‌های نماز جمعه بوشهر با تسلیت سالروز رحلت پیامبر گرامی اسلام، اظهار کرد: برنامه‌های دهه پایانی ماه صفر با شکوه و با حضور گسترده مردم برگزار شود.

وی اضافه کرد: در ایام اربعین شاهد خدمات‌دهی گسترده موکب‌داران استان بوشهر چه در داخل استان و چه در مرز و در کشور عراق بودیم که این خدمات دهی شایسته تقدیر است.

امام جمعه بوشهر با اشاره به دوازدهم شهریورماه سالروز شهادت شهید رئیس‌علی دلواری بیان کرد: در استان بوشهر شاهد نهادینه‌شدن و فرهنگ‌سازی روحیه مقاومت و دیانت هستیم که ین فرهنگ باید بیش از پیش تقویت شود.

وی به روز پدافند هوایی اشاره کرد و ادامه داد: نیروهای دانش‌بنیان پدافند هوایی جنوب نقش مهم و و تأثیرگذاری در عرصه‌های رصد، رهگیری و انهدام تهدیدات علیه کشور دارند.

آیت‌الله صفایی بوشهری با تبریک هفته دولت افزود: در این هفته شاهد افتتاح و آغاز پروژه‌های متعددی در نقاط مختلف استان بوشهر بودیم که از همه دست‌اندرکاران تقدیر می‌کنیم.

وی با مسائل آب و برق در استان بوشهر اشاره کرد و گفت: مسئولان استان برای بهبود وضعیت آب و برق استان تلاش کنند و مردم نیز در این زمینه باید با صرفه‌جویی به مدیریت بهتر آب و برق کمک کنند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر افزود: طی سال‌های اخیر شاهد احداث آب‌شیرین‌کن‌هایی در سطح استان بوشهر بوده‌ایم که برای احداث واحدهای جدید باید اقدامات لازم صورت گیرد.

وی در ادامه با اشاره به حوادث اخیر در فلسطین اشغالی و اهانت به قرآن کریم، تأکید کرد: اهانت صهیونیست‌ها به قرآن نشانه تقابل مستقیم با خداوند است و بدون شک به زودی پاسخ این اهانت‌ها دریافت می‌کند.

لزوم استفاده از نیروهای جوان، متعهد و جهادی

امام جمعه بوشهر با اشاره به آغاز فعالیت دولت جدید به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره و خاطرنشان کرد: رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی چراغ راهی برای دولت چهاردهم در مسیر خدمت‌رسانی به مردم است.

آیت‌الله صفایی بوشهری با تأکید بر اهمیت صحبت‌های مقام معظم رهبری در جمع اعضای هیأت دولت، اظهار کرد: خدمت به مردم نعمتی الهی و فرصتی از سوی است که باید به بهترین شکل ممکن، شکرانه آن را با خدمت رسانی شایسته به مردم به جا آورد.

وی افزود: دولت چهاردهم باید با استفاده از نیروهای جوان، متعهد و جهادی، ظرفیت‌های عظیم کشور را به فعلیت برساند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر تصریح کرد: کارهای دولت باید مبتنی بر تحقیقات علمی و پژوهشی باشد و حضور مستمر و مؤثر در میان مردم به‌عنوان اصل خدمت‌رسانی شایسته، در اولویت قرار گیرد.

صفایی بوشهری تاکید کرد: دولت باید در انجام امور، اولویت‌محور باشد و در شرایط کنونی، حل مشکلات اقتصادی، معیشتی و افزایش نرخ رشد جمعیت باید از اولویت‌های اصلی دولت باشد.