تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3764666
شناسه : 3764666
تاریخ :
دفتر امور روستایی استانداری مرکزی رتبه نخست کشوری را کسب کرد اقتصاد ایران: اراک- استاندار مرکزی گفت: دفتر امور روستایی و شوراهای استان مرکزی در بین ۳۱ استان رتبه نخست را به خود اختصاص داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، فرزاد مخلص الائمه ظهر جمعه در آئین بهره برداری از دبستان خیرساز مرحوم حاج محمد داودآبادی در روستای میچان شهرستان اراک، اظهار کرد: دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری مرکزی به صورت مستمر مسائل و مشکلات این حوزه را بررسی و در راستای رفع و بهره مندی عادلانه روستاییان از تمام امکانات، از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند.

استاندار مرکزی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: ۱۸ پروژه دهیاری‌های بخش ساروق شهرستان اراک نیز با ارزش ۲۷۳ میلیارد ریال، امروز همزمان با هفته دولت به بهره‌برداری رسید.

مخلص‌الائمه در خصوص افتتاح دبستان خیرساز روستای میچان از توابع اراک نیز گفت: مدرسه ۶ کلاسه این روستا با مشارکت سه خیر مدرسه ساز با زیربنای ۷۷۷ مترمربع و ارزش ۱۵۰ میلیارد ریال در بازه زمانی ۹ ماه به بهره‌برداری رسید که جای تقدیر دارد.

استاندار مرکزی بیان کرد: براساس نتایج نهایی حاصل از سنجش تعامل و ارزیابی عملکرد سال ۱۴۰۱ دفاتر امور روستایی و شوراهای استانداری‌های سراسر کشور با در نظر گرفتن شاخص‌های متعدد انجام شده، دفتر امور روستایی و شوراهای استان مرکزی در بین ۳۱ استان رتبه نخست را به خود اختصاص داد که این مهم نشان از تعامل و هم‌افزایی مسئولان اجرایی ذیربط استان به ویژه میان دهیاران است.