تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3764664
شناسه : 3764664
تاریخ :
۳۲ پروژه طی هفته دولت در ملارد به بهره برداری رسید اقتصاد ایران: ملارد- فرماندار ملارد گفت: در هفته دولت ۳۲ پروژه با دو هزار و ۴۸۵ میلیارد تومان اعتبار افتتاح و به بهره برداری رسید.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، امین اسدی در سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه ملارد طی سخنانی گفت: با کار اداری مرسوم هشت ساعت نمی‌توان مشکلات ملارد را حل کرد، برای مشکلات انباشته این شهرستان باید ۲۴ ساعته تلاش کنیم.

فرماندار ملارد گفت: اقدامات ارزشمندی در دولت سیزدهم در امور زیربنایی و زیر ساختی انجام شده است، که از آن جمله می‌توان به عضویت در سازمان‌های شانگ‌های بریکس، آبرسانی به پنج هزار روستای محروم و پرتاب ۱۱ ماهواره علمی و تحقیقاتی اشاره کرد.

وی ادامه داد: رایگان شدن بیمه سلامت پنج دهک اول جامعه، کاشت رایگان حلزون برای ناشنوایان، رایگان شدن درمان کودکان زیر ۷ سال هم از دیگر اقدامات دولت سیزدهم در طول این مدت بوده است.

اسدی به اقدامات انجام شده در ملارد اشاره کرد و گفت: در هفته دولت ۳۲ پروژه با دو هزار و ۴۸۵ میلیارد تومان اعتبار افتتاح و به بهره برداری رسید، پروژه بی‌نظیر ساختمان پلیس‌های تخصصی که با همدلی و همراهی مدیریت شهری انجام شد و با حضور معاون استاندار تهران و فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران افتتاح شد، سبب خواهد شد مراجعه مردم برای خدمات گرفتن از پلیس تسهیل شود.

وی با بیان اینکه بیش از ۱۴۲ کلاس در قالب ۱۵ مدرسه در یک سال گذشته به سرانه آموزشی ملارد افزوده شد، گفت: در آینده نزدیک بیش از ۱۷۷ کلاس درس دیگر نیز در قالب ۱۴ مدرسه به این سرانه‌ها افزوده خواهد شد.

فرماندار ملارد گفت: کلانتری روستای بیدگنه از اعتبارات استانی و همکاری دهیاری‌های بخش مرکزی برای تأمین امنیت در روستاهای بخش احداث و در هفته دولت به بهره‌برداری رسید ،۲۳ حلقه چاه برای تأمین آب شرب در سطح ملارد در چند ماه گذشته حفر شده است.

وی به مقابله با سودجویان و متخلفین در حوزه آب و شناسایی یک هزار انشعاب غیرمجاز اشاره کرد و گفت: دو مخزن ۱۲ هزار متر مکعبی و ۱۰ هزار متر مکعبی برای تأمین آب شرب در حال ساخت است و می‌بایست.

اسدی با بیان اینکه به کارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای ملارد ممنوع است، گفت: تشدید نظارت‌ها و برخورد قانونی با اشتغال اتباع غیرمجاز در واحدهای صنفی درحال انجام است و طرح جمع آوری اتباع غیرمجاز آغاز شده و فعالیت اتباع غیرمجاز در واحدهای صنفی به ویژه مشاغل حساس نظیر رستوران‌ها و تالارها در شهرستان ملارد ممنوع بوده و در صورت مشاهده با کارفرمایان برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.