تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3764652
شناسه : 3764652
تاریخ :
عملیات حزب الله علیه اسراییل باعث مباهات مقاومت است اقتصاد ایران: قزوین- امام‌جمعه آوج گفت: عملیات حزب‌الله لبنان علیه رژیم غاصب صهیونیستی مایه مباهات جریان مقاومت بود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید ابراهیم موسوی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه آوج ضمن دعوت مؤمنین به رعایت تقوای الهی اظهار کرد: ملاک و مایه برتری انسان تقوای الهی است.

وی با اشاره به اخلاق حسنه نبی مکرم اسلام (ص) تأکید کرد: خداوند متعال پیامبر اکرم (ص) را الگوی حسنه‌ای برای بشریت فرستاده است.

امام‌جمعه آوج با بیان اینکه برخورد مسلمانان با دشمنان را بر مبنای «اَشداءُ علی کفار و رُحَماءُ بَینَهُم» توصیف کرد و ادامه داد: برخورد و رفتار نیکوی نبی مکرم اسلام باعث می‌شد حتی دشمنان هم جذب اسلام شوند.

وی با تأکید بر اینکه دشمنان امروز کشورمان تنها دست برداشتن از صنعت هسته‌ای و موشکی را از ما نمی‌خواهند افزود: هرجایی عقب کشیده‌ایم دشمنان خوشحال‌تر شده و همواره خواسته‌اند کشورها را به استعمار خود دربیاورند.

امام‌جمعه آوج ادامه داد: برپایی موکب سیدالشهدا شهرستان آوج مایه افتخار و آبرو برای این منطقه شده است و از همه عوامل و خادمین کمال تشکر و قدردانی را داریم.

وی با بیان اینکه عملیات حزب‌الله لبنان برعلیه رژیم غاصب صهیونیستی مایه مباهات جریان مقاومت بود یادآور شد: همه نهادهای بین‌المللی در خواب زمستانی بسر می‌برند و جرات اعلام جنایت‌های رژیم غاصب صهیونیستی را ندارند.

امام‌جمعه آوج خاطرنشان کرد: در دیدار هیئت دولت با رهبر معظم انقلاب به‌کارگیری جوانان، استفاده از کارشناسان معتقد به‌نظام، توجه به اقتصاد کشور و نهراسیدن از دشمنان مورد تأکید قرار گرفت.

وی در پایان با تأکید بر صرفه‌جویی در مصرف انرژی‌ها گفت: هر چه قدر در مصرف انرژی صرفه‌جویی صورت گیرد برای آیندگان انرژی ماندگار خواهد بود.