تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سبک زندگی
لینک : econews.ir/5x3764645
شناسه : 3764645
تاریخ :
کشف محموله بزرگ مواد مخدر در درگیری با قاچاقچیان اقتصاد ایران: فرمانده گردان‌های تکاوری یگان‌های ویژه پاسداران فراجا از درگیری مسلحانه با قاچاقچیان مواد مخدر و کشف بیش از ۶۵۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع شیشه، تریاک و مرفین خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

خبرگزاری فارس: سردار مرتضی جوکار با اعلام خبر درگیری ماموران گردان تکاوری یگان ویژه با قاچاقچیان مسلح اظهار داشت: در پی کار اطلاعاتی شبانه روزی ۲ ماهه با پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان در خصوص حمل مقادیر قابل توجهی مواد افیونی به صورت مسلحانه از کویر ساغند بلافاصله ماموران گردان‌های تکاوری ۱۱۹ و ۱۱۳ سلمان کار خود را آغاز کردند.

وی ادامه داد: در نیمه شب گذشته با حضور میدانی و ارائه تدابیر لازم؛ ماموران گردان‌های تکاوری ۱۱۹ و ۱۱۳ سلمان با همراهی پلیس مواد مخدر استان، کاروان قاچاقچیان را مشاهده کرده و با آنها درگیر شدند.

این مقام ارشد انتظامی گفت: در این درگیری مسلحانه تعداد ۲ نفر از قاچاقچیان به هلاکت رسیده و یک دستگاه خودروی تویوتا به همراه مقادیری سلاح و مهمات شامل کلاشینکف و گرینوف به همراه فشنگ مربوطه کشف شد.

وی افزود: بیش از ۶۵۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع شیشه، تریاک و مرفین نیز از سوداگران مرگ کشف و ضبط شد.

فرمانده گردان های تکاوری یگان های ویژه پاسداران فراجا با بیان اینکه قاچاقچیان این محموله را از استان های شرقی بارگیری و قصد انتقال به مرکز کشور را داشتند بیان کرد: خوشبختانه با هوشیاری و آمادگی بالای ماموران این ماموریت به بهترین نحو ممکن انجام شد و بار دیگر کویر به جولانگاه مرگ قاچاقچیان مبدل شد.

وی خطاب به قاچاقچیان و سوداگران مرگ گفت: سوداگران مرگ بدانند که با اشرافیت اطلاعاتی و حضور شبانه‌روزی ماموران گردان های تکاوری دیگر پهنه کویر جولانگاه آنها نبوده و مبارزه قاطع با سوداگران مرگ در دستور کار ماموران ما در یگان تکاوری است.

کشف محموله بزرگ مواد مخدر در درگیری با قاچاقچیان

کشف محموله بزرگ مواد مخدر در درگیری با قاچاقچیان

کشف محموله بزرگ مواد مخدر در درگیری با قاچاقچیان