تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3764637
شناسه : 3764637
تاریخ :
فرستاپن: درباره قهرمانی هنوز چیزی قابل محاسبه نیست اقتصاد ایران: قهرمان سه فصل اخیر فرمول یک به پرسشی در مورد مبارزه برای عنوان قهرمانی فصل جاری با لاندو نوریس، راننده مک‌لارن پاسخ داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مکس فرستاپن، راننده هلندی تیم ردبول اتریش درباره نزدیک شدن لاندو نوریس به او در رده‌بندی فصل جاری فرمول یک گفت: تعقیب نوریس؟ هنوز چیزی قابل محاسبه نیست. من فقط می‌خواهم در مسابقات باقی مانده فصل برنده شوم.

قهرمان سه فصل اخیر فرمول یک خاطرنشان کرد: برتری که اکنون دارم می‌تواند به راحتی تغییر کند. می‌دانم که برای برنده شدن به پایان کامل فصل نیاز دارید و این دشوار است.

مکس فرستاپن در حال حاضر با 295 امتیاز در صدر جدول رده‌بندی رانندگان است. لاندو نوریس از مک لارن (225 امتیاز) و شارل لکلرک از فراری (192) رتبه‌های دوم و سوم را در اختیار دارند.

راننده ردبول درباره ارتباط افت اخیر این تیم با خروج آدریان نیوی (طراح اصلی ردبول) اظهار داشت: به طور کلی در شرایط عادی آخرین نتایج ما به خروج آدریان مربوط نمی‌شود. فقط از زمانی که او بازنشستگی خود را اعلام کرد، اوضاع پیچیده‌تر شد. مهم نیست که مثلاً یک نفر موقعیتی را رها کند و ناگهان بهره‌وری فوراً کاهش یابد، زیرا سیستم تیمی همیشه یکسان بوده و به همان شکل باقی می‌ماند.

فرستاپن افزود: من و آدریان هنوز رابطه خوبی داریم، من همیشه از ملاقات با او خوشحالم، بنابراین هیچ وقت مشکلی پیش نیامده است.  کمی بی‌انصافی است که از او در مورد مشکلات خودرویی که دیگر روی آن کار نمی‌کند، بپرسیم اما همان‌طور که گفتم در شرایط عادی خروج او تأثیری نخواهد داشت، اما هر چیزی ممکن است.

انتهای پیام/