تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3764632
شناسه : 3764632
تاریخ :
کارنامه خدمات جمهوری اسلامی ایران افتخارآمیر است اقتصاد ایران: شهرکرد-امام جمعه موقت شهرکرد گفت: نظام جمهوری اسلامی با قبل قابل مقایسه نیست و کارنامه پرباری داریم که این خود افتخار بزرگی برای مردم است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن فاطمی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرکرد اظهار کرد: در نظام جمهوری اسلامی ایران دولتی که روی کار میآید، یک دولت برآمده از رأی مردم است.
وی افزود: بعد از نظام جمهوری اسلامی تمام دولت‌های روی کار آمده به جز دولت موقت، همه با رأی مردم روی کار آمدند؛ اگر موفقیتی باشد مردم هم سهیم هستند.
امام جمعه موقت شهرکرد با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی با قبل قابل مقایسه نیست و کارنامه پرباری داریم، یادآور شد: مردم خدمات را ارزیابی میکنند و نام کسانی که در تاریخ این اسلام خدمت می‌کنند، یاد می‌شود.
وی با بیان اینکه دولت شهید رئیسی گوی سبقت را از همه ربود و خدمات بسیار ارزشمندی داشت، بیان داشت: رهبر عظیم الشان انقلاب با دل گرمی هر چه تمام تر، خدمات شهید رئیسی را با امیرکبیر مقایسه کردند تا زحمات و تلاش‌های شبانه روزی این شهید بزرگوار، دولت مردان و کارگزاران شهید نادیده گرفته نشود.
حجت‌الاسلام والمسلمین فاطمی ضمن تقدیر از دست اندرکاران دولت سیزدهم اذعان داشت: معضل‌های چندین ساله در این دولت حلشد، معضل آب که به یک بحران تبدیل میشد با حرکت، اخلاص، پایمردی و… عزیزانی که در استان خدمت می کنند، در دولت سیزدهم حل شد.
وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب مطرح کرد: قوانینی که در استانها و کشور وضع می‌شوند باید مراقبت کنیم که این قوانین وضع شده باعث آسیب و ایجاد مشکل نگردد.
امام جمعه موقت شهرکرد گفت: بعد از مدتی قوانین رصد شوند، اگر مشکلی ایجاد می‌کنند، قوانین تغییر یابد تا نارضایتی برای مردم ایجاد نشود.
وی با بیان اینکه گرانی و عدم ثبات قیمت‌ها مردم را در تنگنا قرار داده است، افزود: کاری که شهید رئیسی شروع کردند یک ماموریت بزرگ بود، کارهای زیربنایی و اساسی انجام میدادند اما مقدر نبود و شهید بزرگوار در آن حادثه از دنیا رفتند.
حجت‌الاسلام والمسلمین فاطمی اظهار کرد: رهبر عظیم الشان انقلاب برای حفاظت از اصل نظام و انقلاب، سیاست اقتضا کرد یک نرمش و همراهی اتفاق بیفتد و مجلس به راحتی دولت چهاردهم را قبول کند در حالی که قبلاً اصلاً سابقه نداشت.
وی خطاب به افرادی که از نظر حزبی و فکری در جبهه دولت هستند، بیان داشت: باید قدردان موقعیت بسیار ارزشمند که رهبر معظم انقلاب و مردم برایشان مقدر کرده، باشند و کمر همت را برای خدمات شایسته به مردم ببندند تا مردم را از تنگنا بیرون بیاورند و آنچه آرزوی مردم می باشد را تحقق بخشند.
امام جمعه موقت شهرکرد خطاب به کسانی که فکرشان با دولت مساعد نیست، گفت: نگران نباشند و به عنوان یک نرمش قهرمانانه و یک ترفندی برای خدمت به ملت و رفع مشکلات بر اساس قانون اساسی و منویات رهبر معظم انقلاب و … بدانند.
وی گفت: همه مردم با اتحاد و همدلی که نیت رهبر انقلاب می باشد، هر چه زودتر از مشکلات بیرون بیایم و تحت اشراف و عنایت حضرت بقیه الله الاعظم باشیم تا مسیر هدایت و سعادت را طی کنیم.