تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سبک زندگی
لینک : econews.ir/5x3764614
شناسه : 3764614
تاریخ :
جلسه اضطراری هلدینگ خلیج فارس درباره نکونام اقتصاد ایران: برخی خبرها از تشکیل جلسه اضطراری هلدینگ خلیج فارس با هیات مدیره استقلال در روز یکشنبه حکایت دارد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

فوتبالی: برخی خبرها از تشکیل جلسه اضطراری هلدینگ خلیج فارس با هیات مدیره استقلال در روز یکشنبه حکایت دارد.

استقلال باوجود خریدهای پر سر و صدایی که داشته، نتوانسته آنچنان که باید و شاید رضایت هوادارانش را در سه بازی گذشته از لیگ برتر جلب کند. آبی‌ها در بازی نخست برابر شمس آذر قزوین در دقایق پایانی موفق به فرار از تساوی شدند، در بازی با ملوان بندر انزلی به لطف تصمیمات VAR، دو گل تساوی بخش به این تیم را از روی نقطه پنالتی زدند و در بازی سوم در اهواز مغلوب استقلال خوزستان شدند تا اولین پیروزی شاگردان میودراگ بوژوویچ رقم بخورد.

همین موضوع باعث عصبانیت شدید طرفداران استقلالی شده و این هواداران خشمگین در فضای مجازی بیشتر از همه کادرفنی تیم محبوبشان را مقصر می‌دانند و حتی شاهد ترند شدن هشتگ اخراج جواد نکونام هم هستیم. در واقع هواداران ناراضی معتقدند که استقلال باز هم با این شرایط راه به جایی نخواهد برد و باید تصمیمات فوری برای این تیم گرفته شود و نکونام برکنار شود و مربی بزرگ خارجی به استقلال بیاید.

همین موضوع واکنش اضطراری هلدینگ خلیج فارس، مالک باشگاه استقلال را در پی داشته و طبق اطلاعات رسیده به خبرنگار “فوتبالی”، قرار است روز یکشنبه هلدینگ جلسه‌ای اضطراری با هیات مدیره استقلال تشکیل دهند تا در رابطه با اتفاقات افتاده تصمیم گیری کنند.

حال باید منتظر ماند و دید نتیجه این جلسه چه خواهد بود؟ آیا مالک و مدیران استقلال در پی حمایت از سیستم فعلی با تغییرات جزئی خواهند بود یا اینکه قرار است برای آبی‌ها تصمیمات جدیدی اتخاذ شود و شاهد تغییرات بزرگ در اوایل فصل خواهیم بود؟

البته با توجه به تغییرات در وزارت نفت و حضور وزیر جدید نفت، این احتمال وجود دارد که مدیران کنونی هلدینگ هم ماندگار نباشند و تغییرات را به مدیران بعدی بسپارند اما تغییرات در استقلال، محتمل به نظر می‌رسد.