تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سبک زندگی
لینک : econews.ir/5x3764613
شناسه : 3764613
تاریخ :
ترامپ پدر اصلی جاستین ترودو را لو داد! اقتصاد ایران: دونالد ترامپ، رئیس جمهوری پیشین آمریکا و نامزد جمهوری‌خواهان در انتخابات پیش رو در کتاب جدیدش به شایعات موجود درباره این که جاستین ترودو، نخست‌وزیر کانادا پسر فیدل کاسترو، رهبر پیشین کوبا است، دامن زده است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

برترین‌ها: دونالد ترامپ، رئیس جمهوری پیشین آمریکا و نامزد جمهوری‌خواهان در انتخابات پیش رو در کتاب جدیدش به شایعات موجود درباره این که جاستین ترودو، نخست‌وزیر کانادا پسر فیدل کاسترو، رهبر پیشین کوبا است، دامن زده است.

ترامپ هفته گذشته نیز در گفتگویی در یک پادکست گفته بود: «خیلی‌ها می‌گویند ترودو پسر فیدل کاسترو است و می‌تواند هم باشد.»

به گزارش دیلی میل، دونالد ترامپ در کتاب جدیدش با عنوان «آمریکا را نجات دهیم» که در روز‌های آینده به بازار عرضه خواهد شد، نوشته است: «مادر ترودو زنی زیبا بود. او در دهه هفتاد با اعضای گروه راک رولینگ استونز حشر و نشر داشت. اما به نوعی با فیدل کاسترو هم در ارتباط بود. او می‌گفت که فیدل کاسترو جذاب‌ترین مردی است که تا به حال دیده است و خیلی‌ها می‌گفتند که جاستین پسر فیدل کاسترو است.»

ترامپ افزود: «البته که او قسم می‌خورد که این طور نیست. اما از کجا می‌داند؟ کاسترو موهای خوبی داشت. پدر ترودو نداشت. اما جاستین موهای خوبی دارد و مثل کاسترو کمونیست شده است.»