تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : اقتصادی
لینک : econews.ir/5x3764589
شناسه : 3764589
تاریخ :
قیمت ۲.۷ میلیون تومانی پرواز تهران-مشهد ایران‌ایر اقتصاد ایران: درحالی سخنگوی ایران‌ایر از برقراری ۳۶ پرواز فوق‌العاده تهران-مشهد در ایام پایانی ماه صفر خبر داده که قیمت این پروازها ۲.۷ میلیون تومان است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، چهارشنبه گذشته سخنگوی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از برقراری 36 پرواز فوق‌العاده رفت و برگشت تهران- مشهد مقدس در دهه پایانی ماه صفر خبر داده و گفته بود:  این برنامه با توجه به حجم تقاضای مسافرت  در دهه‌ی پایانی ماه صفر به مشهد مقدس اجرایی می‌شود.

قربانعلی بیا ن کرد:خرید بلیت این پروازها  از  7 شهریور ماه 1403 از سایت iranair.com امکان پذیر است و  هموطنان علاوه بر آن می‌توانند با شماره 02146621888 دفتر فروش تلفنی"هما" تماس بگیرند.

وی با بیان این‌که پروازهای فوق‌العاده تهران-مشهد-تهران با هواپیمای ایرباس 320 انجام می‌شود، افزود: حدود 6500 صندلی برای ایام پایانی ماه صفر جهت عزیمت هموطنان از تهران به مشهد در نظر گرفته شده است. قیمت بلیت پرواز مذکور دولتی و حدود 2.7 میلیون تومان است که به صورت مستقیم از سایت ایران‌ایر و پلتفرم‌ها به فروش می‌رسد.

به گزارش تسنیم، بررسی سایت فروش ایران‌ایر نشان می‌دهد قیمت بلیت پرواز تهران-مشهد (اکونومی) 2 میلیون و 707 هزار تومان است.

انتهای پیام/