تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3764586
شناسه : 3764586
تاریخ :
ورزشگاه تختی تا ۲ هفته دیگر آماده برگزاری مسابقات است اقتصاد ایران: مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران اعلام کرد، ورزشگاه تختی تهران تا دو هفته دیگر مهیای برگزاری مسابقات لیگ برتر خواهد بود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، علی جوادی درباره آخرین وضعیت آخرین وضعیت آماده‌سازی وضعیت ورزشگاه تختی گفت: قبل از اینکه دو باشگاه پولی پرداخت کنند ما ۹۵ درصد ورزشگاه را آماده کردیم. یعنی آقای تاج از فدراسیون و آقای رفعتی از سازمان لیگ آمدند و گفتند کارهایی که اداره ورزش و جوانان انجام داده و با توجه به اینکه پولی هم نداشته، واقعاً خوب است. ما واقعاً یک ورزشگاه ساختیم، چون هیچی نداشت. ما سکوها، چمن، صوت، نمایشگر، نور و… را آماده کردیم. هر کدام از اینها تقریباً ۱۰ یا ۱۲ سال خوابیده بودند. ما همه آنها را تعویض کردیم. ضمن اینکه لا به لای صندلی‌ها درخت انجیر رشد کرده بود. این ورزشگاه گیت و زیرساخت نداشت!

وی درباره اینکه چه زمانی ورزشگاه تختی آماده برگزاری مسابقه است، یادآور شد: من فکر می‌کنم، دو هفته دیگر ان‌شاءالله ورزشگاه آماده است.

جوادی در پاسخ به این پرسش که چرا ورزشگاه شیرودی در مرکز شهر مورد استفاده قرار نمی‌گیرد، اظهار داشت: چند مکان ورزشی از تهران با مصوبه هیئت وزیران دولت دوازدهم، از اماکن ورزشی اداره کل جدا شد و در اختیار دو باشگاه استقلال و پرسپولیس قرار گرفت که سرمایه آنها افزایش پیدا کند تا زمانی که سهام‌شان در بورس عرصه می‌شود، سرمایه آنها افزایش یابد. برای اینکه جبران شود ورزشگاه شهید شیرودی به جای چند مکان ورزشی (مرغوبکار، ورزشگاه شهید کاظمی و امام رضا (ع) و …) که در اختیار استقلال و پرسپولیس قرار گرفته است، در اختیار اداره کل ورزش و جوانان تهران قرار گرفت تا جبران شود و اجحافی در قبال سرانه ورزش تهران صورت نگیرد.

وی ادامه داد: آن اماکن ورزشی را طبق مصوبه از تهران گرفتند، اما ورزشگاه شیرودی هم با مصوبه دیگری از اداره کل ورزش و جوانان استان تهران گرفته شد تا اجحافی در حق سرانه ورزش مردم تهران صورت بگیرد. از جناب آقای دنیامالی مقام عالی وزارت ورزش خواهش می‌کنم این مجموعه به تهران واگذار شود که کلی از مشکلات ورزش تهران حل خواهد شد. ما هم از سازمان برنامه و بودجه تهران قول گرفتیم اگر این انتقال انجام شود یک ردیف نگهداری جداگانه برای آن در نظر بگیریم.

وی درباره ورزشگاه آزادی و جانمایی درستی که در احداث آن صورت گرفته است، گفت: اگر بخواهیم چنین پکیج ورزشی جای دیگری با همین مسیرهای دسترسی مانند بزرگراه‌ها بسازیم، فکر می‌کنم پروژه ناتمامی به پروژه‌های نیمه تمام ایران اضافه می‌شود.