تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3764575
شناسه : 3764575
تاریخ :
«عباس بلوچی» رئیس دانشکده علوم پزشکی چابهار شد اقتصاد ایران: چابهار- «عباس بلوچی» طی مراسمی، سکاندار جدید دانشکده علوم پزشکی چابهار شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، «عباس بلوچی» در مراسمی که صبح امروز جمعه، با حضور اقشار مختلف مردم و مسؤولان در محل فرمانداری چابهار برگزار شد، به عنوان سرپرست جدید دانشکده علوم پزشکی این شهرستان معرفی و از خدمات «ایرج ضاربان» رئیس سابق این دانشکده تجلیل شد.

فرماندار چابهار در این مراسم، ضمن تسلیت ایام و تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد خاطره شهید جمهور رئیسی و شهید باهنر، شهید رجایی، گفت: در ایام هفته دولت، پروژه‌ای شاخص و قابل توجه‌ای در استان سیستان و بلوچستان و خصوصاً شهرستان چابهار کلنگ زنی و بهره‌برداری رسیده که نشان از توجه دولت سیزدهم به این منطقه دارد.

جواد سپاهی از شهر چابهار به عنوان قطب تجاری و اقتصادی منطقه نام برد و افزود: در این شهرستان، با توجه به پتانسیل موجود و توجه استاندار سیستان و بلوچستان و تلاش‌های مدیران، اعتبارات شاخصی را جذب و پروژه‌های بزرگی را اجرایی و عملیاتی شده است.

وی تصریح کرد: شاخص‌های خدمات رسانی به مردم در این شهر بندری در حوزه بهداشت و درمان، قابل توجه هست به طوری که کمتر فاصله‌ای با استانداردها را داریم و یکی از اقدامات خوب در این بخش، استقلال دانشکده علوم پزشکی بود.

سپاهی اضافه کرد: انتظار می‌رود در زیرساخت‌های بهداشتی به خصوص در ارتقای خدمات دهی بیمارستان امام علی (ع) توسط این دانشکده، تلاش‌های مستمر و بیشتری انجام شود.