تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3764556
شناسه : 3764556
تاریخ :
دنیامالی: ورزشگاه آزادی باید با کیفیتی بالا بازسازی شود اقتصاد ایران: وزیر ورزش و جوانان تأکید کرد، مراحل بازسازی و مقاوم‌سازی ورزشگاه آزادی تهران باید با بهترین کیفیت صورت پذیرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، جلسه بررسی بازسازی استادیوم فوتبال آزادی امروز (جمعه) با حضور احمد دنیامالی وزیر ورزش و جوانان در محل ساختمان مدیریت این مجموعه ورزشی برگزار شد.

در این جلسه که محمدرضا رحمانی مدیرعامل هلدینگ تخصصی راه و شهرسازی قرارگاه خاتم الانبیاء (ص) و حسین طلا مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی نیز حضور داشتند اقدامات صورت گرفته برای بازسازی و مقاوم‌سازی استادیوم فوتبال آزادی مورد بررسی قرار گرفت.

همچنین مدیران شرکت‌های مشاور و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) نیز در این جلسه توضیحاتی را درباره وضعیت فعلی ورزشگاه و همچنین برنامه‌های آتی برای بازسازی و مقاوم‌سازی وزیر ورزش و جوانان ارائه کردند.

وزیر ورزش ضمن طرح سؤالاتی از پیمانکار و شرکت‌های مشاور در این جلسه تأکید کرد: با وجود اینکه تکمیل بازسازی این ورزشگاه در کوتاه‌ترین زمان برای ما مهم است، ولی نمی‌خواهیم ذره‌ای از کیفیت بازسازی کاسته شود. مدنظر ما این است که مراحل بازسازی و مقاوم‌سازی با بهترین کیفیت انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: تأکید ما بر گروه‌های مشاور و پیمانکار مجموعه این است که اقداماتی که برای بازسازی انجام می‌شود بر اساس تازه‌ترین استانداردهای روز دنیا و الزامات کنفدراسیون فوتبال آسیا صورت پذیرد.

دنیامالی همچنین در این جلسه بر بازسازی استخر آزادی و استادیوم 12 هزار نفری تأکید کرد و اینکه در کنار بازسازی ورزشگاه فوتبال این دو مجموعه نیز عملیات بازسازی‌اش اجرایی شود.

پس از این نشست و ارائه‌های انجام گرفته، وزیر ورزش و جوانان با حضور در استادیوم فوتبال به صورت میدانی از بخش‌های مختلف در حال بازسازی ورزشگاه آزادی بازدید کرد.

انتهای پیام/