تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3764534
شناسه : 3764534
تاریخ :
اولین دوره استانی تربیت مدرس جمعیت برگزار شد اقتصاد ایران: قزوین- مسئول آموزش‌های تخصصی سازمان تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: دوره تربیت مدرس جمعیت که سومین دوره کشوری و اولین دوره استانی است با حضور ۸۰ نفر در استان اردبیل برگزار شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

فاطمه عظیمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: دوره تربیت مدرس جمعیت که سومین دوره کشوری و اولین دوره استانی است با حضور ۸۰ نفر در استان اردبیل برگزار شد.

مسئول آموزش‌های تخصصی سازمان تبلیغات اسلامی استان قزوین بیان کرد: در این دوره سه‌روزه افراد به مدت دو روز در کلاس‌ها و کارگاه‌های آموزشی شرکت می‌کنند و یک روز به‌عنوان روز تفریحی در نظر گرفته شده است.

وی افزود: مباحث کارگاهی این حوزه با عناوین جمعیت از منظر اسلام، ابعاد پزشکی جمعیت و سقط جنین و مبحث تحولات جمعیتی و شاخص‌های جمعیت برای شرکت‌کنندگان مطرح شد.

وی ادامه داد: جلسات مجازی این دوره به مدت ۳۰ ساعت در سامانه مبشر پس از دوره حضوری برگزار خواهد شد و در ادامه نیز روز آزمون و ارائه خواهد بود.

این مسئول تصریح کرد: شرکت‌کنندگان این دوره از اقشار مختلف بانوان، کنشگران جمعیت، پزشکان ماما، فرهنگی، طلاب و فعالان جمعیتی هستند که پس از سپری کردن تمام مراحل دوره به‌عنوان استاد در حوزه جمعیت فعالیت می‌کنند.

وی در پایان گفت: در پایان دوره به شرکت‌کنندگانی که در آزمون پذیرفته شدند گواهینامه معتبر از سازمان تبلیغات اسلامی کشور و مؤسسه امام خمینی (ره) اهدا می‌شود.