تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3764517
شناسه : 3764517
تاریخ :
«در آغوش درخت» توجه ویژه‌ای به ساحت خانواده دارد اقتصاد ایران: قزوین- بازیگر فیلم سینمایی «در آغوش درخت» گفت: فیلم سینمایی «در آغوش درخت» در محور خانواده و توجه به بچه‌ها و حرمت به خانواده ساخته شده و دارای ارزش است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

جواد قامتی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر و در حاشیه رونمایی از این اثر در قزوین که توسط حوزه هنری انجام شد، با اشاره به ساخت فیلم سینمایی «در آغوش درخت» اظهار کرد: این کار در محور خانواده و توجه به بچه‌ها و حرمت به خانواده ساخته شده و دارای ارزش است.

وی افزود: برخی سرمایه‌ها را تا وقتی داریم متوجه اهمیت آن نمی‌شویم ولی وقتی فقدان آن را متوجه می‌شویم به بزرگ بودن این سرمایه پی می‌بریم و خانواده دارای همچنین جایگاهی است.

بازیگر فیلم سینمایی «در آغوش درخت» با بیان اینکه هنر مقوله‌ای برای کندوکاو و نشان داده زیبایی و همچنین نشان دادن کاستی‌ها است، تصریح کرد: هنر زبان گیرایی است که در هر مقوله‌ای وارد شود اثرگذار است و بدون شک در حوزه خانواده نیز این امر اجتناب‌ناپذیر است.

وی با اشاره به نحوه ساخت این اثر بیان کرد: کار بسیار خوبی بود و گروه خوبی در کنار مردم ارومیه شکل گرفت و باعث دیده شدن این اثر سینمایی شد.

قامتی با اشاره به استفاده این کار از نسلی جوان در سینمای ایران خاطرنشان کرد: امروز به جوان‌گرایی و انرژی نو در سینما نیاز داریم و باید از ورود نسل جدید به سینما و حتی عرصه‌های دیگر کشور استقبال کنیم.

وی در پایان یادآور شد: جلوگیری از ورود نسل جوان به عرصه‌های مختلف از جمله هنر ما را با تکرار روبرو می‌کند.