تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3764508
شناسه : 3764508
تاریخ :
برتری تیم یزدانی مقابل رنگرز؛ پیروزی بانک شهر با ستارگانش اقتصاد ایران: در هفته اول لیگ برتر کشتی آزاد تیم بانک شهر که اکثر ستارگانش را در اختیار داشت، موفق شد در مبارزه‌ای یک طرفه مقاومت را شکست دهد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بعد از برتری دو تیم دانشگاه آزاد و صنایع غذایی معینی‌پور در روز اول لیگ برتر آزاد، روز دوم هفته اول این رقابت ها با مصاف تیم های بانک شهر و مقاومت البرز در سالن سیدرسول حسینی ساری آغاز شد که این مبارزه را شاگردان رضا یزدانی یک طرفه به سود خود خاتمه دادند. هدایت تیم البرزی را حسین رنگرز برعهده داشت.

ورود رضا یزدانی قهرمان پیشین کشتی جهان و سرمربی تیم بانک شهر به سالن، تشویق تماشاگران را به همراه داشت.  او که بین تماشاگران کشتی را تماشا می‌کرد، در محاصره کشتی‌دوستان و حین انداختن عکس یادگاری، نظاره‌گر کشتی‌ها بود.

محمود اسماعیل پور، هادی حبیبی، مسعود نصیری، سعید نیستانی و مهدی برائتی کُچ کشتی‌گیران بانک شهر را بر عهده داشتند. 

طبق روال معمول کشتی‌های لیگ برتر، ترتیب برگزاری کشتی‌ها طبق اوزان دهگانه نبود  و یک مبارزه از سنگین وزن و یکی از سبک وزن برگزار شد.

بانک شهر 9 - مقاومت البرز یک (نام کشتی گیران بانک شهرِ میزبان ابتدا آمده است):
وزن 57 کیلوگرم: اولین برد تیم بانک شهر را مهدی ویسی مقابل حسین احمدی به دست آورد. ویسی این کشتی را 10-صفر برد.
وزن 125 کیلوگرم: سجاد بوداغی موفق شد شکست 10-صفر را به رضا زندی تحمیل کند.
وزن 61 کیلوگرم: احمد جوان مدعی سابق وزن 57 کیلوگرم هم سومین برد 10-صفر را برای تیم بانک شهر به دست آورد و علی اصغر شامی را از پیش رو برداشت.
وزن 97 کیلوگرم: محمدحسین محمدیان دارنده مدال برنز جهان با نتیجه 11-صفر رقیب جوان خود محمدحسین ترابی را شکست داد.
وزن 65 کیلوگرم: رضا اطری نایب قهرمان سال 2022 جهان، در یک وزن بالاتر توانست کوروش صفرقلی زاده از مقاومت را 7-4 شکست دهد.
وزن 92 کیلوگرم: محمدمبین عظیمی قهرمان جوانان جهان در مصاف با محمدرضا مرکدی 11-صفر به برتری رسید تا برتری تیمی بانک شهری ها، با کسب ششمین برد در این مبارزه مسجل شود.
وزن 70 کیلوگرم: محمدرضا باقری در ثانیه های ابتدایی مبارزه مقابل محمد حیدری کشتی‌گیر مقاومت غافلگیر شد و در حالی که توانست خود را از ضربه فنی نجات دهد اما 8 امتیاز در خاک و بارانداز از دست داد تا نتیجه 8-صفر شود. در ادامه حیدری 2 امتیاز دیگر گرفت تا 10-صفر این کشتی را ببرد. این اولین برد مقاومتی ها در مصاف با قهرمان فصل گذشته لیگ برتر کشتی بود.
وزن 86 کیلوگرم: بعد از شکست محمدرضا باقری، علی سوادکوهی که سال گذشته در جام جهانی آمریکا، طلسم شکست ناپذیری جردن باروز را شکست،  مقابل امیرحسین علیزاده قرار گرفت و حریف البرزی خود را 6-3 برد تا بانک شهر صاحب هفتمین برد خود در مصاف با مقاومت شود. 
وزن 74 کیلوگرم:  مرتضی قیاسی با نتیجه 3-صفر امیرحسین علی پور را برد. 
وزن 79 کیلوگرم: آخرین مبارزه بین دو تیم بانک شهر و مقاومت را  فریبرز بابایی و دانیال دانشمند برگزار کردند که قهرمان جام تختی نهمین برد بانک شهری ها را مقابل دانشمند به دست آورد. او این کشتی را 11-صفر به سود خود کرد. 

در هفته دوم لیگ برتر، بانک شهری‌ها سی‌ام شهریور از تیم پانلا پذیرایی خواهند کرد و مقاومت به مصاف تیم معینی پور خواهد رفت.

انتهای پیام/