تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3764502
شناسه : 3764502
تاریخ :
مسئولان از جابه‌جایی اتوبوسی مدیران میانی دوری کنند اقتصاد ایران: بجنورد- امام جمعه بجنورد ضمن توصیه به مسئولان نسبت به پرهیز از جابه‌جایی اتوبوسی مدیران اظهار کرد: انتخاب مدیران میانی بر مبنای شایسته‌سالاری باشد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام رضا نوری در خطبه‌های نماز جمعه بجنورد که در مصلای امام خمینی (ره) برگزار شد، اظهار کرد: منش تربیتی پیامبر اکرم (ص) یک الگوی جاودانه و متعالی است که در تاریخ بشریت می‌درخشد.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی تصریح کرد: پیامبر گرامی اسلامی اختلافات میان مردم قبایل مختلف را با برجسته کردن نمودهای اخلاقی همچون تقوا، صداقت، روحیه تعاون و.. کاهش داد.

وی در ادامه افزود: پیامبر اکرم (ص) جهانیان را به حقوق بشر اسلامی دعوت کرد.

امام جمعه بجنورد گفت: دشمن در فضای مجازی و رسانه‌ای خود تربیت و سبک زندگی افراد جامعه را به سمت فرهنگ منحط غربی می‌برد.

حجت‌الاسلام نوری بیان کرد: دشمن در پی اختلاف مؤمنین است و این تفکر باطل با وحدت امت اسلامی به نتیجه مدنظر آن‌ها نمی‌رسد.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با اشاره به تخریب‌های ممتد بر علیه مدیران ارشد کشوری و برخی از آن‌ها که مدال افتخار جانبازی را با خود به همراه دارند، اظهار کرد: سوزندان سرمایه‌های کشور به نفع ایران عزیز نیست.

وی با اشاره به ایام پایانی ماه صفر و رحلت پیامبر اکرم، شهادت امام حسن (ع) و امام رضا (ع) بیان کرد: مردم عزیز با برگزاری مراسم عزاداری باشکوه این روزها را گرامی بدارند.

حجت‌الاسلام نوری گفت: فرهنگ متعالی استقبال و پذیرایی از زائرین امام هشتم در خراسان شمالی یکی از جلوات فرهنگ اسلامی مردم است.

نماینده ولی فقیه در خراسان گفت: علقه‌های مردم عراق و ایران در اربعین حسینی نماد وحدت امت اسلامی است.

امام جمعه بجنورد تصریح کرد: دولت باید در میان مردم حضور داشته باشد و تکیه کردن به گزارش‌های اداری مدیران را از تصمیم‌گیری بر مبنای واقعیت دور می‌کند.

وی با پرهیز مسئولین نسبت به جابه‌جایی اتوبوسی مدیران اظهار کرد: انتخاب مدیران میانی بر مبنای شایسته‌سالاری باشد.