تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3764458
شناسه : 3764458
تاریخ :
بهره برداری از ۴ پروژه آبرسانی در بخش نیاسر کاشان اقتصاد ایران: کاشان - فرماندار ویژه کاشان گفت: از چهار پروژه آبرسانی در بخش نیاسر کاشان بهره برداری شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

حمیدرضا محمدی فشارکی در گفت و گو با خبرنگار مهر ضمن گرامیداشت شهدای دولت و خدمت اظهار داشت: چهار پروژه آبرسانی در بخش نیاسر کاشان با اعتبار ۱۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بهره برداری شد.

وی ابراز داشت: پروژه اول، آبرسانی به مزرعه مسکونی فرح آباد با اعتبار هزینه شده شش میلیارد تومان بوده که در این پروژه عملیات آبرسانی از روستای برزآباد به طرف این مزرعه مسکونی انجام شد که در حدود ۳ هزار متر توسعه شبکه صورت گرفت.

فرماندار ویژه کاشان تصریح کرد: پروژه دوم، آبرسانی به مزرعه مسکونی "بله لا" روستای اسحاق آباد بود که هزینه کرد این پروژه سه میلیارد تومان بوده و به طول یک هزار و ۵۰۰ متر توسعه شبکه انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: پروژه سوم، آبرسانی به مزرعه سورآباد شهر نیاسر، به طول ۷۰۰ متر و با اعتبار دو میلیارد تومان انجام شد.

محمدی فشارکی افزود: پروژه چهارم، راه اندازی و بهره برداری از سامانه کلر زن خورشیدی روستای نشلج بخش نیاسر با اعتبار یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان و با هدف تزریق کلر هوشمند به مخزن کوثر روستا راه اندازی شده است.

وی همچنین با اشاره به کلنگ زنی فاز سوم پروژه کمربندی روستای نشلج گفت: این پروژه به مساحت دو هزار و ۴۰۰ مترمربع و با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال توسط دهیاری این روستا انجام شد.

فرماندار ویژه کاشان با بیان اینکه از پروژه آسفالت معابر روستای نشلج هم بهره برداری شد، ابراز داشت: این پروژه به مساحت هشت هزار و ۱۰۰ متر مربع و با اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد ریال توسط دهیاری و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کاشان اجرا شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به آغاز عملیات اجرایی پروژه احداث نیروگاه خورشیدی بخش نیاسر خاطرنشان کرد: این پروژه با ظرفیت ۲۰۰ کیلووات و با اعتباری بالغ بر ۶۳ میلیارد ریال شروع به کار کرد.