تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3764457
شناسه : 3764457
تاریخ :
کارمندان نمونه دستگاه‌های اجرایی شهرستان دیلم‌ تجلیل شدند اقتصاد ایران: بوشهر- آئین بزرگداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی، باهنر و شهید جمهور و تجلیل از کارمندان نمونه دستگاه‌های اجرایی شهرستان دیلم‌ برگزار شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم بزرگداشت یاد و خاطره شهیدان راه خدمت شهیدان رجایی و باهنر و شهید آیت الله رئیسی شهید جمهور و همه شهدای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و همچنین آئین تجلیل از کارمندان نمونه دستگاه‌های اجرایی، نهادهای دولتی و انقلابی و حمایتی در مصلی جمعه مسجد امیرالمومنین (ع) شهر دیلم برگزار شد.

امام جمعه دیلم صبح جمعه در این مراسم از نگاه دینی و اخلاقی و اسلامی ویژگی‌های خدمت به مردم را در جامعه اسلامی برگرفته از احادیث و روایات از ائمه معصومین برشمرد و بر رعایت خدمت گذاری به مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی به عنوان یک افتخار برای کارمندان و مدیران دولتی در شهرستان تاکید و توصیه کرد.

کارمندان نمونه دستگاه‌های اجرایی شهرستان دیلم‌ تجلیل شدند

حجت الاسلام محمود اسدی گفت: گشاده رویی در برخورد با مردم، پاک دستی و امانتداری، انجام حسنه وظایف محوله، رعایت انصاف و عدالت، تکریم ارباب رجوع، رعایت شئونات و شعائر دینی، حضور به موقع در محل خدمت، داشتن سعه صدر در برخورد با مردم از جمله صفات برشمرده دینی و اسلامی در خدمت به شهروندان است که در گفتار و اعمال و توصیه‌های ائمه اطهار و امامان معصوم توصیه و تاکید شده است.

کارمندان نمونه دستگاه‌های اجرایی شهرستان دیلم‌ تجلیل شدند

اجرای ۲۵۱ پروژه عمرانی و اقتصادی طی سه سال

فرماندار و رئیس ستاد گرامیداشت هفته دولت شهرستان دیلم نیز در این مراسم گزارش مبسوطی از اقدامات ۳۶ ماهه دولت سیزدهم شهید آیت اله رئیسی در شهرستان دیلم به عنوان خدمات برجسته دولت در شهرستان ارائه کرد.

محمد اسدی عنوان کرد: در سه ساله خدمت دولت سیزدهم در شهرستان دیلم بیش از ۲۵۱ پروژه عمرانی و اقتصادی با رقم اعتباری و ریالی بالغ بر ۱۲ هزار میلیارد و ۹۸۴ میلیون تومان اجرا شد که در نوع خود در شهرستان بی نظیر یا کم نظیر بود.

کارمندان نمونه دستگاه‌های اجرایی شهرستان دیلم‌ تجلیل شدند

۹۶ برنامه هفته دولت

رئیس ستاد بزرگداشت هفته دولت در شهرستان دیلم همچنین اشاره کرد: در هفته دولت امسال نیز بیش از ۹۶ برنامه متنوع فرهنگی، اجتماعی، مذهبی، هنری، ورزشی و پروژه‌های عمرانی و اقتصادی در شهرستان اجرا شد.

وی افزود: از این تعداد، ۶۱ پروژه عمرانی و اقتصادی با ارزش ریالی بالغ بر ۱۰ هزار میلیارد تومان برنامه ریزی و بخش زیادی از آن اجرایی و بخشی نیز در صورت اتمام برای پایان شهریورماه و هفته اول مهرماه همزمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور استاندار محترم برنامه ریزی خواهد شد.

پایان بخش برنامه‌های گرامیداشت هفته دولت در شهرستان دیلم آئین تجلیل از کارمندان نمونه دستگاه‌های اجرایی، نهادهای دولتی، حمایتی و انقلابی با حضور مسئولان شهرستان با اهدا لوح تقدیر و هدیه اجرا شد.