تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : صفحات
لینک : econews.ir/5x3764332
شناسه : 3764332
تاریخ :
صدور مجوز حمل سلاح برای یک مصرف کننده ماریجوانا در تگزاس اقتصاد ایران: یک دادگاه تجدیدنظر در آمریکا حکم داد که یک مصرف کننده ماریجوانا در تگزاس می‌تواند سلاح داشته باشد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، یک دادگاه تجدیدنظر در آمریکا حکم داد که پائولا کانلی یک مصرف کننده ماریجوانا در تگزاس، می تواند سلاح گرم داشته باشند و ممنوعیت فدرال برای این مورد، شامل حال او نمی شود.

براساس حکم دادگاه تجدیدنظر پنجم منطقه ای نیواورلئان، تعقیب قضایی خانم کانلی، حق او برای نگه داری و حمل سلاح تحت متمم دوم قانون اساسی را با توجه به حکم دادگاه عالی برای گسترش حق حمل سلاح، نقض می کند.

قاضی کرت انگلهارت خطاب به یک هیئت سه نفره از قضات اظهار کرد مصرف کننده  ماریجوانا یا فردی که مصرف نمی کند، بخشی از جامعه سیاسی ما هستند و بنابراین، حق دارند سلاح با خود حمل کنند.  

وی افزود: در حالی که دولت ممکن است اجازه ندهد فردی تحت تاثیر مواد مخدر، سلاح داشته باشد، اما هیچ توجیه تاریخی برای خلع سلاح یک شهروند هوشیار که اخیرا تحت تاثیر آن قرار نگرفته، وجود ندارد.

در همین حال، هیئت قضات یک اتهام جداگانه را مطرح کرد و در آن گفته شده که خانم کانلی ممنوعیت انتقال سلاح گرم به فرد دیگری را در حالی که از مواد مخدر غیرقانونی استفاده کرده، نقض کرده است.    

وی زمانی به حمل غیرقانونی سلاح متهم شد که افسران پلیس ال پاسو در دسامبر 2021، گزارشی را از وقوع یک تیراندازی در خانه خانم کانلی پس از درگیری بین او و همسرش و همسایگانشان دریافت کردند. ماموران پلیس به محض رسیدن، همسر خانم کانلی را در حالی که در مقابل درب خانه همسایه ایستاده بود و در حال تیراندازی بود، دیدند. پس از دستگیری، ماموران دریافتند که کانلی گاهی اوقات ماریجوانا مصرف می کرده است. ماموران با تفتیش خانه وی نیز مقداری مواد مخدر و تعدادی اسلحه از جمله سلاحی که مالک آن بوده، کشف و ضبط کردند.

انتهای پیام/