تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : فناوری
لینک : econews.ir/5x3764310
شناسه : 3764310
تاریخ :
آنر با «کوچک‌ترین عذرخواهی جهان» به سامسونگ و گلکسی زد فولد ۶ حمله کرد اقتصاد ایران: آنر در راستای کمپین تبلیغاتی عجیب خود، به‌طور مستقیم به گلکسی زد فولد ۶ سامسونگ حمله کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

کمپین تبلیغاتی آنر برای گوشی تاشدنی مجیک V3 که در تاریخ ۵ سپتامبر (۱۵ شهریور ۱۴۰۳) رونمایی خواهد شد، تاکنون چیزی جز پرخاشگری نبوده است. این شرکت از تلاش برای ثبت رکورد جهانی گینس گرفته تا کنایه‌های ظریف به گلکسی زد فولد ۶ سامسونگ، همواره سعی دارد جنجال‌ تبلیغاتی به‌پا کند.

به‌نوشته‌ی فوربز، آنر در جدیدترین اقدام تبلیغاتی خود، پیامی را به‌طور مستقیم روی لولای گوشی مجیک V3 چاپ کرده که به‌عنوان «عذرخواهی» خطاب به دارندگان گلکسی زد فولد ۶ درنظر گرفته شده است. شرکت مذکور برای جذابیت بیشتر، این کار را «کوچک‌ترین عذرخواهی دنیا به دارندگان گوشی سامسونگ روی باریک‌ترین گوشی تاشدنی جهان» توصیف می‌کند.

تبلیغ کنایه آمیز آنر مجیک V3
Honor

عکسی که در بالا مشاهده می‌کنید، پیام روی لولای گوشی آنر مدل Magic V3 را نشان می‌دهد. متن مذکور به‌سادگی قابل خواندن نیست و به‌همین دلیل آن را در ادامه مرور می‌کنیم: «خطاب به دارندگان عزیز گلکسی زد فولد سامسونگ: متأسفیم. می‌دانیم که برای خرید گوشی‌ای که به دو نیم تا می‌شود و به‌طور دست و پاگیری در جیبتان جا می‌گیرد، هیجان‌زده بوده‌اید. به شما مواردی مثل آینده، اعجوبه‌ی تکنولوژی، دنیایی از چندوظیفگی و عملکرد بی‌حد و مرز وعده داده شده بود و حالا، احتمالاً به آنر Magic V3 جدید نگاه می‌کنید و احساس می‌کنید به شما خیانت شده است.»

مقالات مرتبط:
  • قیمت گوشی تاشو مورد انتظار آنر مجیک V3 لو رفت
  • آنر عرضه جهانی تاشدنی فوق‌ باریک مجیک V3 را ۱۵ شهریور آغاز می‌کند

در ادامه‌ی متن کنایه‌ی آمیز آنر آمده است: «اندازه اهمیت دارد و ما درد شما را درک می‌کنیم. مثل این است که پیش‌بینی کسب مدال طلا را داشته باشید و بعد در مسابقه نفر آخر شوید، فهمیدن اینکه یک گوشی تاشدنی باریک‌تر، سبک‌تر و بادوام‌تر وجود دارد، برای هرکسی کافی است تا انتخاب‌های خود را زیر سؤال ببرد. ما درک می‌کنیم. شما پذیرنده‌ی اولیه‌ای بوده‌اید که با شجاعت به قلمرو ناشناخته‌ی نمایشگرهای تاشدنی با دوام مشکوک قدم گذاشته‌اید. شما سزاوار بهتر از این هستید. در واقع، شما سزاوار مدال طلا هستید.»

نظر شما درباره‌ی رویکرد آنر برای حمله‌ی مداوم به سامسونگ چیست؟