تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3764309
شناسه : 3764309
تاریخ :
اقتدار ایران را مدیون رشادت های شهدا هستیم اقتصاد ایران: شفت- مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه رشت گفت: اقتدار جمهوری اسلامی ایران را مدیون رشادت های شهدا هستیم.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین صابر انصاری شامگاه پنجشنبه در مراسم سی و نهمین سالگرد شهید جاوید الاثر عباس رستم زاده ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهدا اظهار کرد: یاد و خاطره شهدا می‌تواند همه آحاد جامعه را با خود همراه کند، چون به برکت خون مطهر شهدا و ایثار و از خود گذشتی نیروهای مسلح امنیت، آرامش و امید به آینده در کشور برقرار است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه شهدا جایگاه و قرب زیادی نسبت به پروردگار دارند، گفت: خداوند بهترین جایگاه را برای شهیدان در نظر گرفته و ما باید از راه و فرهنگ شهدا درس بگیریم.

نماینده ولی فقیه در سپاه رشت با بیان اینکه شهیدان زنده‌اند و نزد خداوند روزی می‌خورند، ادامه داد: اگر با خدا باشیم و آرمان‌های شهدا را دنبال کنیم قطعاً آنها نیز ما را دعا می‌کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین انصاری با اشاره به اینکه اقتدار جمهوری اسلامی ایران را مدیون رشادت‌های شهدا هستیم ادامه داد: شهدا تمام وجود خود را در راه انقلاب و اسلام به میدان آوردند و خادمی این عزیزان بزرگترین افتخار برای ماست.

گفتنی است، شهید عباس رستم زاده فرزند غلامحسن در اول خرداد ۱۳۴۹ شب شام غریبان یعنی یازدهم محرم در روستای نهزم شهرستان شفت به دنیا آمد.

در آغاز جنگ تحمیلی به فرمان امام (ره) به جبهه اعزام شد و در حدود ۴ ماه و ۱۸ روز خدمت در صحنه‌های جبهه و سر انجام برای دفاع از اسلام و کشور به میدان جنگ شتافت و در ۹ شهریور ۶۵ در کربلای ۲ در منطقه «حاج عمران» به مقام رفیع شهادت نائل آمد و اثری از پیکرش به دست نیامد.