تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3764295
شناسه : 3764295
تاریخ :
افتتاح طرح های عمرانی و کشاورزی شهرقدس با اعتبار ۱۵۶میلیارد تومان اقتصاد ایران: قدس- فرماندار قدس از افتتاح طرح های عمرانی و کشاورزی این شهرستان با اعتبار ۱۵۶ میلیارد تومان طی هفته دولت خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

وحید گلی کانی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در هفته دولت چند طرح کشاورزی، عمرانی و آبرسانی با اعتبار ۱۵۶ میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

وی در تشریح جزئیات این طرح‌ها گفت: یک مدرسه ۱۲ کلاسه با اعتباری بالغ بر ۴۶ میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

وحید گلی کانی گفت: وسایل نقلیه امداد و نجات و آمبولانس برای شهرقدس دریافت شده و تحویل هلال احمر این شهرستان شد.

وی همچنین از دریافت مجوز یک حلقه چاه قانونی برای شهرک صنعتی را مورد اشاره قرار داد و گفت: این چاه با اعتبار بالغ بر ۱۷ میلیارد تومان افتتاح شد و جمع آوری چاه‌های غیرمجاز در منطقه در برنامه خواهد بود.

فرماندار قدس ادامه داد: اجرای فاز دوم انتقال پساب تصفیه خانه قدس به طول دو هزار و ۲۵۰ متر به اراضی کشاورزی از مهمترین طرح‌هایی بود که به بهره برداری رسید.

وی گفت: با مشارکت بخش خصوصی نوید این را می‌دهم، که تا پایان سال شاهد اجرای پنج کیلومتر انتقال پساب تصفیه شده باشیم، که با اجرای کامل این طرح ۶۰ درصد کمبود آب شرب در قدس رفع خواهد شد.

گلی کانی افزود: تاکنون ۴۵ حلقه چاه آب شرب وظیفه تأمین آب در شهرقدس را برعهده داشت، که امروز شش حلقه چاه به این تعداد افزوده شد و به بهره برداری رسید.