تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سبک زندگی
لینک : econews.ir/5x3764259
شناسه : 3764259
تاریخ :
علیپور در انتظار ریختن زهر به آقا یحیی! اقتصاد ایران: علی علیپور در سن ۲۸ سالگی شانس خوبی برای رسیدن به عنوان آقای گلی تاریخ این باشگاه دارد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

ورزش سه: علی علیپور در سن ۲۸ سالگی شانس خوبی برای رسیدن به عنوان آقای گلی تاریخ این باشگاه دارد.

زمانی که پرسپولیس را ترک کرد، علی علیپور جدای از آن که افتخارات تیمی و فردی زیادی با سرخ‌ها به دست آورده بود، با به ثمر رساندن 60 گل بهترین گلزن تاریخ این باشگاه در لیگ به شمار می‌رفت و حالا، او که در تاریخ لیگ برتر با سعید دقیقی و ابراهیم توره از نظر تعداد گل برابر است، امیدوار است که بتواند در هفته سوم برای تیمش گلزنی کند.

پرسپولیس که در این هفته مقابل فولاد خوزستان قرار می‌گیرد، تیمی است که علی علیپور تنها یک بار در یازده بازی مقابل این تیم دروازه‌اش را باز کرده و همچنین 2 پاس گل برابر خوزستانی‌ها ثبت کرده است. او که در زمان سرمربیگری یحیی گل‌محمدی از پرسپولیس جدا شد امیدوار است با گلزنی مقابل او به جمع گلزنان این باشگاه بازگردد.

به هر ترتیب علیپور بیستمین گلزن برتر تاریخ لیگ است و برای رسیدن به جمع 10 گلزن برتر که کریم انصاری‌فرد و محمد قاضی هستند، 16 گل نیاز دارد. هواداران پرسپولیس با توجه به وضعیت تهاجمی تیمشان امیدوار هستند شماره 9 تیمشان بتواند با زدن گل نخست، دوباره روزهای خاصش را برای هواداران تیم تداعی کند.

علیپور در لیست گلزنان برتر تاریخ پرسپولیس هم با 72 گل زده در تمامی رقابت‌ها، پنجم است و در مسیر خود چهره‌های شاخصی همچون صفر ایرانپاک (74 گل)، همایون بهزادی (83 گل)، علی پروین (95 گل) و فرشاد پیوس (153 گل) را می‌بیند و برای رسیدن به عنوان آقای گلی تاریخ این باشگاه به نظر می‌رسد تلاش خاصی داشته باشد.