تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : صفحات
لینک : econews.ir/5x3764244
شناسه : 3764244
تاریخ :
روز ۳۲۹ طوفان‌الاقصی|بمباران در غزه؛ جنایت در کرانه باختری اقتصاد ایران: در حالی ۳۲۹ روز از جنگ در غزه می‌گذرد که اشغالگران همزمان با ادامه بمباران و گلوله‌باران مناطق مختلف غزه، شهرها و اردوگاههای مختلف کرانه باختری را مورد هجوم وحشیانه خود قرار داده‌اند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، 329 روز از جنگ در غزه می‌گذرد؛ جنگی که تاکنون هیچ دستاوردی برای اشغالگران نداشته و ارتش صهیونیستی به هیچ کدام از اهداف اعلامیه ابتدایی خود نرسیده است و از این رو از بامداد چهارشنبه لشکرکشی بزرگی را در شهرهای کرانه باختری آغاز کرده تا به گفته گروههای مقاومت اندک دستاوردی برای خود دست و پا کند.

در این میان در حالی که مناطق مختلف شهر غزه، خان یونس و دیرالبلح از ساعات بامدادی امروز شاهد بمباران و گلوله‌باران اشغالگران است؛ صحنه‌های شهرها و اردوگاههای کرانه باختری نیز چیزی کمتر از جنگ ندارد و همچنان جوانان فلسطینی به مقاومت در برابر نظامیان صهیونیست ادامه می‌دهند.

مهمترین تحولات روز 329 طوفان الاقصی را در ادامه دنبال کنید:

************************************************

3 شهید و 4 زخمی در بمباران خانه‌ای در غزه

در پی بمباران یک خانه مسکونی در شهرک «عبسان» در شهر خان یونس تاکنون شهادت 3 نفر از جمله یک کودک خردسال و مجروحیت 4 نفر دیگر گزارش شده است.

آثار تخریب برجای مانده در خیابان‌های اردوگاه جنین در پی یورش نظامیان اسرائیلی

طوفان الاقصی , نوار غزه , کرانه باختری , طوفان الاقصی , نوار غزه , کرانه باختری ,

گلوله‌باران شمال اردوگاه النصیرات

توپخانه ارتش اسرائیل بامداد امروز منطقه الدعوه در شمال اردوگاه النصیرات را هدف گلوله‌باران قرار داد.

آتش سوزی در میدان نفتی لویاتان اسرائیل در ساحل حیفا

در حالی که برخی از منابع از وقوع آتش سوزی در یکی از میادین نفتی در ساحل حیفا خبر می دهند شبکه 12 تلویزیون اسرائیل مدعی شد آتش سوزی مزبور در میدان نفتی لویاتان در ساحل شهر حیفا و به دلیل خطای فنی رخ داده است.

2 شهید در بمباران یک خانه مسکونی در جبالیا

در پی بمباران یک خانه مسکونی در نزدیکی چهارراه «الهوجا» در اردوگاه جبالیا در شمال غزه، تاکنون 2 نفر از جمله یک کودک شهید و تعدادی دیگر زخمی شده‌‌اند.

گروههای مقاومت در غزه خواستار تحریم شبکه العربیه و الحدث شدند

گروههای مقاومت در غزه تحت ائتلاف «نیروهای ملی و اسلامی فلسطینی» در بیانیه مشترکی با محکوم کردن سیاست خبری شبکه‌های العربیه و الحدث، خواستار تحریم گسترده این دو شبکه سعودی شدند.

گروههای مقاومت همچنین گفتند که شبکه العربیه و الحدث نه تنها صرفا مواضع اشغالگران را پوشش می‌دهند، بلکه جنایات آن‌ها را نیز توجیه می‌‌کنند.

3 شهید در بمباران مردمی که برای گرفتن نان صف کشیده بودند

ارتش اشغالگر اسرائیل تعدادی از فلسطینی‌هایی که مقابل نانوایی در شهر دیرالبلح منتظر دریافت نان بودند را هدف قرار داد که این جنایت 3 شهید در پی داشته است.

عزالدین قسام از هلاکت یک نظامی اشغالگر در جنین خبر داد

فرمانده عزالدین قسام در اردوگاه جنین (شمال کرانه باختری) به شبکه الجزیره گفت که در حمله رزمندگان این گروه مقاومت به سوی نظامیان رژیم اشغالگر در منطقه «الحاره الشرقیه» در اردوگاه جنین، یک نظامی به هلاکت رسیده و چندین نظامی دیگر زخمی شده‌اند.

در این عملیات، رزمندگان فلسطینی با نصب بمب‌های شدیدالانفجار در مسیر خودروهای اشغالگران، آن‌ها را مورد هدف قرار دادند.

انتهای پیام/