تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : چهره ها
لینک : econews.ir/5x3764235
شناسه : 3764235
تاریخ :
چین: غزه اکنون به جهنم روی زمین تبدیل شده است اقتصاد ایران: نماینده چین در سازمان ملل از رژیم صهیونیستی به دلیل جنگ غزه و یورش به کرانه باختری انتقاد کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، توحش رژیم صهیونیستی در غزه باعث مخالفت گسترده به ویژه در میان کشورهایی شده است که در مدار قدرت غرب قرار ندارند.

بر این اساس، نماینده چین در سازمان ملل در جلسه شورای امنیت پیرامون یورش گسترده نظامیان صهیونیست به کرانه باختری، این اقدام را محکوم کرد.

وی در این جلسه گفت: اسرائیل در کرانه باختری در حال نقض قوانین بین المللی و قطعنامه‌های شورای امنیت است. شهرک سازی ها در این منطقه در حال گسترش بوده و ارتش اسرائیل به طور همه جانبه اقدام به یورش و دستگیری غیرنظامیان فلسطینی می‌کند.

این مقام چینی افزود: ما شاهد عملیات گسترده ارتش اسرائیل در جنین، طولکرام، و طوباس در کرانه باختری هستیم. پکن این اقدامات را به شدت محکوم می‌کند. به تازگی مقامات ارتش تل آویو خواستار استفاده از همان روشی شده‌اند که اسرائیل در غزه در پیش گرفته است. ما از این موضوع شوکه شده و به شدت نگران هستیم زیرا اکنون غزه به جهنم روی زمین تبدیل شده است.

وی تاکید کرد: ما هرگز اجازه نخواهیم داد همان فاجعه انسانی در غزه در کرانه باختری تکرار شود زیرا این امر به معنای تبدیل کرانه باختری به جهنمی دیگر بر روی زمین است.