تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سبک زندگی
لینک : econews.ir/5x3764216
شناسه : 3764216
تاریخ :
بلای جان استقلال: گلر پرسپولیسی! اقتصاد ایران: احمد گوهری ستاره استقلال خوزستان در این مسابقه بود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

ورزش سه: احمد گوهری ستاره استقلال خوزستان در این مسابقه بود.

 احمد گوهری گلر جدید استقلال خوزستان که از باشگاه پرسپولیس به این تیم منتقل شد شب فوق‌العاده‌ای را پشت سرگذاشت و توانست دروازه خود را مقابل استقلال تهران بسته نگه دارد.

گوهری در این مسابقه نقش تاثیرگذاری داشت و علاوه بر یک موقعیت تک به تکی که مهار کرد، توانست با خروج‌های مطمئن و منطقی خود نظم خوبی در خط دفاع استقلال خوزستان ایجاد کند و تمام راه‌های گلزنی استقلال را ببندد.

بازیکن استقلال خوزستان با دوندگی بالا و تحت فشار قرار دادن بازیکنان استقلال بازی را به کناره‌ها می‌بردند و ارسال‌های خطرناک رامین رضاییان و در اواخر نیمه دوم ابوالفضل جلالی با خروج‌های گوهری یکی پس از دیگری خنثی می‌شد و خطری دروازه استقلال خوزستان را تهدید نمی‌کرد.

 

این بازیکن فصل گذشته در آلومینیوم عملکرد خوبی داشت و با تلاش‌های زیاد توانست رضایت‌نامه خود را از پرسپولیس بگیرد و به باشگاه استقلال خوزستان منتقل شود، انتقالی که در این مسابقه مشخص شد یکی از بهترین خرید‌های این تیم بوده است، حداقل در این مسابقه سه امتیاز به همراه داشت!

گوهری در این مسابقه واکنش‌های خوبی هم در جریان بازی داشت و اجازه نداد تا استقلالی‌ها مقابل این تیم گلزنی کنند و توانستند با تک گل تیوی بیفوما سه امتیاز حساس مسابقه را کسب کنند.