تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3764148
شناسه : 3764148
تاریخ :
۲۴ پروژه عمرانی در بخش‌های مرکزی و کاکی «دشتی» افتتاح و اجرا شد اقتصاد ایران: بوشهر- فرماندار دشتی گفت: ۲۴ پروژه عمرانی با اعتبار ۲۵۰ میلیارد ریال در بخش‌های مرکزی و کاکی شهرستان دشتی به مناسبت هفته دولت افتتاح و اجرا شده است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، علی بحرانی عصر پنج شنبه در این مراسم ضمن تبریک این مناسبت، جزئیاتی از پروژه‌های انجام شده را ارائه داد.

فرماندار دشتی افزود: این پروژه‌ها شامل احداث میدان‌های روستای بحیری و مل گل، ساخت زمین چمن در مل گل، احداث اورژانس در گزدراز و همچنین اجرای طرح‌های مختلف عمران روستایی در بخش کاکی است.

۲۴ پروژه عمرانی در بخش‌های مرکزی و کاکی «دشتی» افتتاح و اجرا شد

بحرانی ادامه داد: این اقدامات با هدف بهبود زیرساخت‌های محلی و افزایش رفاه عمومی در مناطق روستایی این بخش‌ها انجام شده است.

بحرانی با تاکید بر اهمیت این پروژه‌ها در توسعه پایدار مناطق روستایی، از تلاش‌ها و همکاری‌های دستگاه‌های اجرایی برای به ثمر رساندن این طرح‌ها قدردانی کرد و اظهار امیدواری کرد که این پروژه‌ها موجب ارتقای کیفیت زندگی مردم منطقه شود.

۲۴ پروژه عمرانی در بخش‌های مرکزی و کاکی «دشتی» افتتاح و اجرا شد

وی بیان کرد: این طرح‌ها به عنوان بخشی از برنامه‌های توسعه‌ای دولت در مناطق کمتر توسعه‌یافته محسوب می‌شوند و نقش مهمی در بهبود شرایط اجتماعی و اقتصادی این مناطق ایفا می‌کنند.

۲۴ پروژه عمرانی در بخش‌های مرکزی و کاکی «دشتی» افتتاح و اجرا شد