تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3764130
شناسه : 3764130
تاریخ :
نویدکیا: لک ما را در بازی نگه داشت اقتصاد ایران: سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان از سنگربان تیمش تمجید کرد و گفت او، زمینه‌ساز پیروزی مسی‌ها مقابل آلومینیوم اراک شده است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، محرم نویدکیا پس از پیروزی 3 بر یک مس رفسنجان مقابل آلومینیوم اراک، در نشست خبری اظهار داشت: همانطور که دیروز گفتم بازی خیلی سخت و سنگینی بود. بازی را خیلی خوب شروع کردیم و سعی داشتیم، توپ را به خوبی به گردش در بیاوریم، ولی آلومینیوم ما را خوب آنالیز کرده بود و سعی داشت در نقاطی از زمین ما را پرس کند.

 

وی ادامه داد: آلومینیوم خیلی هم موفق بود و توانست در دقایقی از بازی توپ‌های زیادی را در نقاط مختلف زمین از ما بگیرد. در این مورد در آینده باید مفصل برنامه‌ریزی کنیم تا چنین اتفاقاتی دیگر برای ما نیفتد. بازی خیلی جذابی بود و موقعیت‌های زیادی داشتیم. حریف هم موقعیت‌های خوبی در ضدحملات داشت.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان خاطر نشان کرد: تا جایی که می‌توانستیم سعی کردیم روی ارسال‌های بلند حریف، توپ‌های سوم را برای خودمان کنیم. مقداری موفق بودیم و بعضی اوقات هم توپ را از دست می‌دادیم. با اینکه گل مساوی را خوردیم، اما حامد لک یک پنالتی فوق‌العاده را برای ما گرفت و توانستیم به بازی برگردیم. اگر آن توپ گل می‌شد با نوع سیستم دفاعی که آلومینیوم دارد کارمان سخت می‌شد.

نویدکیا در پایان گفت: سیستم دفاعی آلومینیوم خیلی خوب هست. آنها فضاهای بین هافبک و دفاع خودشان را خیلی خوب جمع می‌کنند. به خاطر همین مقابل این تیم گل زدن خیلی سخت است به ویژه اگر بخواهیم از لایه‌های دفاعی‌اش با بازی منطقی عبور کنیم.

انتهای پیام/