تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : چهره ها
لینک : econews.ir/5x3764125
شناسه : 3764125
تاریخ :
توقف حملات حزب الله باید بخشی از اهداف جنگ غزه باشد اقتصاد ایران: وزیر جنگ رژیم صهیونیستی بار دیگر خواستار متوقف ساختن حملات موشکی و پهپادی حزب الله به شمال سرزمین‌های اشغالی شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، حملات جنبش حزب الله لبنان به شمال سرزمین‌های اشغالی مقامات صهیونیست را مستاصل کرده است به طوری که تل آویو اکنون به دنبال پایان بخشیدن به این حملات به هر قیمتی است.

بر این اساس، یوآو گالانت، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی امروز (پنج شنبه) اعلام کرد: ما باید اهداف جنگ غزه را به توقف حملات حزب الله لبنان به شمال سرزمین‌های اشغالی و بازگشت شهرک نشینان صهیونیست به مناطق مرزی با لبنان گسترش دهیم.

وی در این باره تاکید کرد: گرچه این مسئله نمی‌تواند هدف ما که نابودی حماس و بازگشت اسرای صهیونیست از غزه است را به بوته فراموشی بسپارد.

الجزیره در ادامه می‌نویسد: مقامات صهیونیست بارها حزب الله را به یک جنگ تمام عیار به منظور پایان بخشیدن به حملات به شمال سرزمین‌های اشغالی تهدید می‌کنند. با این حال، هر دو طرف می‌کوشند از تشدید تنش‌ها اجتناب کرده و حملات خود را به مناطق مرزی محدود کنند.

اکنون بیش از ۶۰ هزار شهرک نشین صهیونیست از مناطق مجاور مرز لبنان بیش از ۱۰ ماه است که تخلیه شده و توانایی بازگشت به این مناطق را ندارند. ایتمار بن گویر، وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی شمال سرزمین‌های اشغالی را به عصر حجر تشبیه کرده است.