تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3764093
شناسه : 3764093
تاریخ :
ربیعی: بازی از سرعت مناسبی برخوردار بود/ می‌توانستیم برنده باشیم! اقتصاد ایران: خرم‌آباد- سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: روی هر دو دروازه موقعیت‌های فراوانی رقم خورد و بازی از سرعت مناسبی برخوردار بود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، محمد ربیعی شامگاه پنج شنبه در نشست خبری بعد از بازی با خیبر خرم‌آباد در سخنانی اظهار داشت: هواداران پرشور خیبر به این بازی لذت دادند، در ورزشگاه حضور داشتند و بازی بدی هم مشاهده نکردند. روی هر دو دروازه موقعیت‌های فراوانی بود، بازی از سرعت مناسبی برخوردار بود، به تیم خیبر و کادر فنی تیم خسته نباشید می‌گویم.

وی ادامه داد: به بچه‌های ذوب آهن هم خسته نباشید می‌گویم، می‌شد که برنده این بازی باشیم ولی مساوی کردیم؛ تیم خیبر در دقایق ۵۰ تا ۶۵ فشار بسیار زیادی روی دروازه ما آورد. در نیمه اول هم دروازه‌بان تیم خرم‌آباد که او را بسیار دروازه بانی خوبی دیدم دو سه تا توپ خوب گرفت.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در ادامه سخنان خود در مورد استفاده از «وی ای آر» در مسابقات لیگ هم گفت: به نظر من فوق‌العاده می‌تواند کمک کند. یک آرامش ذهنی برای تماشاگر و افرادی که داخل زمین هستند ایجاد می‌شود.

تکمیل می‌شود....