تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سبک زندگی
لینک : econews.ir/5x3764053
شناسه : 3764053
تاریخ :
وضعیت آماده‌باش در آمریکا به‌خاطر ایران اقتصاد ایران: «سید عبد الملک بدرالدین الحوثی» درباره تحولات اخیر مربوط به حملات اسرائیل به نوار غزه و سایر تحولات منطقه سخنرانی کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

ایسنا: «سید عبد الملک بدرالدین الحوثی» درباره تحولات اخیر مربوط به حملات اسرائیل به نوار غزه و سایر تحولات منطقه سخنرانی کرد.

رهبر انصارالله یمن در بخش دیگری از سخنرانی خود گفت: آمریکا با هدف فریب افکار عمومی و کنترل پاسخ حزب‌الله و ایران، از رژیم اشغالگر تحت عنوان مذاکرات (آتش‌بس)، حمایت می‌کند. آمریکا حتی از در اختیار قرار دادن مرگبارترین انواع سلاح‌ها برای کشتار کودکان و زنان در غزه خودداری نمی‌کند، آمریکا تمام تلاش خود را برای حمایت از دشمن اسرائیلی انجام می‌دهد تا به نسل‌کشی در غزه ادامه دهد و برای خاموش کردن هرگونه صدا یا متوقف کردن هر اقدام و فعالیتی در راستای پشتیبانی از ملت فلسطین تلاش می‌کند.

سید الحوثی درباره عملیات اخیر حزب‌الله لبنان در پاسخ به ترور شهید «فؤاد شکر» موسوم به عملیات اربعین گفت: حزب‌الله عملیات پاسخ را با عبور از تمامی فشار‌های بزرگی که به لبنان وارد می‌شود و تمامی تلاش‌ها برای مهار پاسخ اجرا کرد و ضربه قدرتمندی را به دشمن اسرائیلی وارد کرد و هنوز پرونده ارزیابی نتایج این عملیات باز است. جبهه حزب‌الله از منظر پشتیبانی روزانه با حملات مستمر خود و خساراتی که به دشمن وارد می‌آورد، جبهه فعالی است و تاثیر بزرگی داشته و در واقع جبهه‌ای است که موجب حقارت دشمن می‌شود و این را سران اسرائیل نیز بیان کردند.

او درباره مقاومت اسلامی عراق نیز گفت: مقاومت اسلامی در عراق این هفته عملیات‌هایی را اجرا کرد که از جمله آن‌ها حمله به حیفای اشغالی و بندر اشغالی ام‌الرشراش (ایلات) بود.

رهبر انصارالله درباره پاسخ ایران به ترور شهید «اسماعیل هنیه» در تهران نیز گفت: ایران تاکید دارد که پاسخ به دشمن قطعی است و طرف آمریکایی در تلاش برای مهار این پاسخ در وضعیت آماده‌باش بزرگی است. آمریکا سعی دارد حتی برخی از حاکمیت‌های عربی را برای ممانعت از پاسخ ایران و مقابله با آن با خود همراه کند.