تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3764048
شناسه : 3764048
تاریخ :
«خیبر» از شکست گریخت/ توقف لرتباران در خانه! اقتصاد ایران: خرم‌آباد- دیدار دو تیم ذوب آهن و خیبر در حالی با نتیجه مساوی یک بر یک به پایان رسید که لرتباران نیمه نخست را با شکست راهی رختکن شده بودند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، شامگاه پنج شنبه هشتم شهریورماه دو تیم خیبر خرم‌آباد و ذوب آهن اصفهان در چارچوب هفته سوم لیگ برتر در ورزشگاه تختی خرم‌آباد رأس ساعت ۱۹و ۳۰ دقیقه به مصاف هم رفتند.

تگ گل تیم ذوب آهن توسط «حسن شوشتری» در دقیقه ۴۲ وارد دروازه تیم خیبر خرم‌آباد شد. گل تیم خیبر خرم‌آباد نیز توسط بازیکن خارجی این تیم «کوین بولی» در دقیقه ۷۸ به ثمر رسید.

خیبر خرم‌آباد در ۱۵ دقیقه ابتدایی نیمه نخست و همچنین نیمه دوم بازی موقعیت‌های خوبی برای گلزنی داشت اما نتوانست از موقعیت‌های خود به خوبی استفاده کند تا با نتیجه مساوی در خانه متوقف شود.

«بیژن حیدری» به عنوان داور وسط قضاوت این دیدار را بر عهده داشت که در نیمه دوم بازی ۵ دقیقه وقت اضافه گرفت. حمید نادری، هیوا بهمنی و محمد علی صلاحی دیگر اعضای کادر داوری بازی دو تیم خیبر خرم آباد و ذوب آهن اصفهان بودند.

بنابراین گزارش، خیبر خرم آباد تاکنون موفق به کسب یک پیروزی خارج از خانه و دو شکست و مساوی خانگی در مجموع سه هفته لیگ برتر شده است. خیبر خرم‌آباد با پایان هفته سوم لیگ برتر چهار امتیازی شد.