تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3764045
شناسه : 3764045
تاریخ :
پارالمپیک ۲۰۲۴| عبدالله‌پور به مدال برنز نرسید اقتصاد ایران: مریم عبدالله‌پور با شکست در دیدار رده‌بندی رقابت‌های پاراتکواندو پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس از دستیابی به مدال برنز بازماند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری تسنیم از پاریس، در ادامه رقابت‌های پاراتکواندو پارالمپیک 2024 که از صبح امروز (پنجشنبه) در سالن گرندپَله شهر پاریس آغاز شده است، مریم  عبدالله‌پور با شکست در دیدار رده‌بندی از دستیابی به مدال بازماند.

براساس این گزارش، عبدالله‌پور در دیدار رده‌بندی وزن 47- کیلوگرم کلاس k44 به مصاف خوانسودا فوئانگکیتاچا از تایلند رفت و در وقت قانونی مقابل حریف خود به تساوی 4 - 4 رسید، اما در راند طلایی مغلوب حریف خود شد و از رسیدن به مدال برنز بازماند. 

عبدالله‌پور در رقابت‌های امروز پس از استراحت در دور نخست، در مرحله یک چهارم نهایی مقابل کانزا اسپینوزا از پرو با نتیجه 19 بر 9 مغلوب شد، اما در جدول شانس مجدد با توجه به دیسکالیفه شدن تکواندوکار مکزیکی به دیدار رده‌بندی رسید.

پیش از این زهرا رحیمی دیگر نماینده تکواندوی کشورمان با برتری مقابل حریفانی از چین، برزیل و گرجستان به دیدار نهایی وزن 57- کیلوگرم کلاس k44 راه یافته بود و از ساعت 22:32 امشب به مصاف حریفی از مغولستان خواهد رفت.

انتهای پیام/