تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3764027
شناسه : 3764027
تاریخ :
لزوم تقویت هویت اسلامی و پرورش دانش آموزان در تراز انقلاب اقتصاد ایران: اهواز - مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: باید از فرصت‌ها برای تربیت و پرورش صحیح دانش آموزان استفاده حداکثری کرده و تربیت دینی، ایمانی و باورهای قلبی را ارتقا دهیم.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حضور عبدالله حبیبی عصر امروز پنجشنبه در جلسه کمیته همکاری‌های مشترک حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش اظهار کرد: باید از فرصت‌ها برای تربیت و پرورش صحیح دانش آموزان استفاده حداکثری کرده و تربیت دینی، ایمانی و باورهای قلبی را ارتقا دهیم.

وی افزود: با هدف تأثیرگذاری در ابعاد شخصیتی دانش آموزان به خصوص روحیه اجتماعی، دینی، معارفی و بصیرتی بر اساس احصاء اطلاعات و نیازسنجی آموزش و پرورش از حضور روحانیون و مُبلّغان دینی در تربیت دانش آموزان بهره گیری شود.

مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: برای تربیت صحیح و مطلوب دانش آموزان در عصر کنونی، لازم است آموزش‌های مهارتی، بصیرتی، معارفی و علمی معلمان دنبال و به روز رسانی شود.

حبیبی بیان کرد: در راستای تأمین نیروی انسانی مورد نیاز آموزش و پرورش، معلم طلبه و سرباز طلبه‌ها به منظور حضور موفق و مؤثر در کلاس درس باید آموزش‌های معلمی را فرا گرفته و با مهارت‌های تدریس در کلاس درس حضور یابند.

گفتنی است، حجت الاسلام و المسلمین بلادیان مدیر حوزه علمیه خوزستان و سایر مسئولین آموزش و پرورش و مدارس وابسته در جلسه حضور داشتند.