تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3764024
شناسه : 3764024
تاریخ :
مراسم چهل و سومین سالگرد شهدای دولت در حرم رضوی برگزار شد اقتصاد ایران: مشهد- مراسم بزرگداشت شهیدان رجایی و باهنر و سید شهدای خدمت امروز در حرم امام رضا (ع) برگزار شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، چهل و سومین سالگرد شهدای دولت همزمان با سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر و بزرگداشت سید الشهدا خدمت آیت الله «رئیسی» و همچنین شهیدان کارمند خراسان رضوی عصر پنجشنبه در مسجد جامع گوهرشاد حرم مطهر رضوی برگزار شد.

‌در این مراسم که نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی، تولیت آستان قدس، زائران، مجاوران، خادمان بارگاه رضوی و مدیران اجرایی استان حضور داشتند رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در سخنانی به ویژگی‌های بارز شهدای دولت و رئیس جمهور شهید پرداخت و گفت؛ شهید رئیسی الگویی که تکرار پذیر بودن شهید رجایی را به ما نشان داد.

حجت الاسلام مصطفی رستمی افزود: آیت الله رئیسی در جایگاه خود با شجاعت و قدرت با دولتمردان کشورهای مختلف صحبت می‌کرد.

وی گفت: باید خاطره شهدای دولت و خادمان ملت به‌ویژه شهیدان والامقام رجایی و باهنر و شهید جمهور آیت‌الله رئیسی زنده نگه‌داشته شود و شخصیت برجسته و سیره بارز آنان که به حق اسوه‌های جاودانه ولایت‌مداری، انقلابی‌گری، ساده‌زیستی و خدمت صادقانه و جهادی بی‌منت به محرومان و مستضعفان هستند به بهترین شکل تبیین شود.

مداحی و اجرای همخوانی گروه سرود گلدسته‌های حرم از برنامه‌های چهل و سومین سالگرد شهدای دولت بود.