تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3763990
شناسه : 3763990
تاریخ :
پایان نیمه نخست بازی خیبر-ذوب‌آهن با شکست شاگردان مهاجری! اقتصاد ایران: خرم‌آباد- نیمه نخست بازی دو تیم خیبر خرم‌آباد و ذوب آهن اصفهان با نتیجه یک بر صفر به سود تیم اصفهانی به پایان رسید.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، شامگاه پنج شنبه هشتم شهریورماه دو تیم خیبر خرم‌آباد و ذوب آهن اصفهان در چارچوب هفته سوم لیگ برتر در ورزشگاه تختی خرم‌آباد رأس ساعت ۱۹و ۳۰ دقیقه به مصاف هم رفتند.

تگ گل نیمه نخست این بازی توسط «حسن شوشتری» در دقیقه ۴۲ وارد دروازه تیم خیبر خرم‌آباد شد تا شاگردان ربیعی برنده راهی رختکن شوند.

در این بازی به رغم اینکه خیبر خرم‌آباد موقعیت‌های خوبی برای گلزنی داشت اما نتوانست به گل دست پیدا کند. همچنین یکی از موقعیت‌های تیم ذوب آهن اصفهان با برخورد به تیرک دروازه به بیرون رفت.

۴۵ دقیقه نخست بازی دو تیم خیبر و ذوب آهن در نهایت با نتیجه یک بر صفر به نفع ذوب آهن پایان یافت تا به رغم هنرنمایی «تونی فریتاس باتیستا» دروازه‌بان ۳۱ ساله برزیلی خیبر خرم‌آباد در چند صحنه تیم خیبر با شکست نیمه اول را تمام کند.

«بیژن حیدری» به عنوان داور وسط قضاوت این دیدار را بر عهده دارد. حمید نادری، هیوا بهمنی و محمد علی صلاحی دیگر اعضای کادر داوری بازی دو تیم خیبر خرم آباد و ذوب آهن اصفهان هستند.

یدالله جهانبازی ناظر این بازی در هفته سوم لیگ برتر است.

بنابراین گزارش، خیبر خرم آباد با یک پیروزی خارج از خانه و یک شکست خانگی و مجموع سه امتیاز- در پایان هفته دوم لیگ برتر- در جایگاه هفتم قرار گرفت.