تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3763989
شناسه : 3763989
تاریخ :
جودوی رده‌های پایه آسیا| ناکامی ۲ نماینده ایران در کسب مدال اقتصاد ایران: در نخستین روز از مسابقات جودو نوجوانان و‌ جوانان قهرمانی آسیا دو نماینده کشورمان از رسیدن به مدال برنز بازماندند و به عنوان پنجمی دست یافتند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون جودو، مسابقات جودو قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا از امروز (پنجشنبه - هشتم شهریور ماه) به میزبانی کشور کره جنوبی آغاز شد و دو نماینده نوجوان کشورمان در رقابت با رقبای خود به عنوان پنجمی بسنده کردند.

در وزن 50-کیلوگرم، امیرحسین چگینی در نخستین مبارزه نتیجه را به تومونباو از کشور قرقیزستان واگذار کرد، اما در دومین مسابقه‌اش موفق شد نماینده کشور کویت را ایپون کند. وی برای کسب نشان برنز به مصاف نماینده مغولستان رفت و تا ثانیه‌های پایانی با یک امتیاز «وازاری» از حریف خود پیش افتاده بود، اما در ثانیه‌های پایانی به دلیل مصدومیت از ادامه مسابقه بازماند و به عنوان پنجمی رسید.

متین عبادی هم در وزن 60-کیلوگرم پس از استراحت در دور نخست، ابتدا به مصاف «الکنداری» از کشور کویت رفت و این جودوکار را ضربه فنی کرد، اما در ادامه مغلوب نماینده قزاقستان شد. او برای رسیدن به مدال برنز هم موفق به شکست نماینده قرقیزستان نشد و در امتیاز طلایی بازی را واکذار کرد و به عنوان پنجمی دست یافت.

در ادامه مسابقات، فردا (جمعه) چهار نماینده کشورمان به روی تاتامی خواهند رفت. براین اساس محمدامین اشرفی در وزن 81-کیلوگرم به مصاف آناسا از کشور کویت خواهد رفت. محمدمهدی مظلوم در وزن 90+کیلوگرم در نخستین مبارزه با «سینگلا» از کشور هندوستان مبارزه خواهد کرد. علیرضا نیک سرشت دیگر نماینده کشورمان در این وزن است که باید در نخستین بازی به مصاف «اوسمانو» از کشور قرقیزستان برود.

اما در بخش نوجوانان دختر سمیرا خاک‌خواه به‌عنوان تنها نماینده کشورمان، در وزن 63-کیلوگرم رقابت‌ها در دور نخست استراحت خواهد کرد و در ادامه به مصاف نماینده قزاقستان می‌رود.

 

انتهای پیام/