تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3763978
شناسه : 3763978
تاریخ :
۶۳ پروژه هفته دولت در شادگان بهره‌برداری و کلنگ‌زنی شد اقتصاد ایران: اهواز - بهره برداری و کلنگ زنی از ۶۳ پروژه هفته دولت در شادگان با حضور معاون امنیتی و انتظامی استانداری انجام شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر امروز پنجشنبه آئین کلنگ زنی و بهره برداری از ۶۳ پروژه شهرستان شادگان به مبلغ یک هزار و ۹۶۰ میلیارد ریال با حضور ولی الله حیاتی معاون امنیتی و انتظامی استانداری، فرماندار شهرستان، نماینده مردم شهرستان شادگان، مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری، مدیرکل نوسازی مدارس استان، امام جمعه شهرستان و اعضای شورای تأمین و اداری برگزار شد.

معاون امنیتی و انتظامی استانداری در بدو ورود به شادگان با حضور در گلزار شهدا در مراسم غبار روبی و عطرافشانی مزار شهدای این شهرستان شرکت کرد و یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس، امنیت، حرم و شهدای خدمت بالاخص شهید خدمت آیت الله رئیسی و همراهانش را گرامی داشت.

از پروژه‌های این شهرستان در هفته دولت، می‌توان به افتتاح پروژه برق (فیدر خروجی)، احداث و آسفالت پل آبشار، کلنگ زنی سالن ورزشی شهدای دانش آموز، افتتاح ۱۷ کلاس درس در قالب توسعه فضاهای آموزشی و اهدای ۱۵ سری جهیزیه به نوعروسان کمیته امداد امام خمینی (ره) اشاره کرد.