تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : فناوری
لینک : econews.ir/5x3763956
شناسه : 3763956
تاریخ :
مرسدس بدون سقف جدید در خیابان‌ها خودنمایی کرد اقتصاد ایران: خودرو تولید محدود و خاص مرسدس بنز بدون سقف و شیشه‌ی جلو در خیابان‌ها رؤیت شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

مرسدس بنز می‌خواهد خودروهایی با تولید محدود و بسیار خاص را در قالب سری Mythus روانه‌ی بازار کند. اولین خودرو از این سری که یک خودرو SL بدون سقف و بدون شیشه و ستون A است، درحال تست در جاده‌ها خودنمایی کرد.

ظاهرا نام خودرو جدید مرسدس بنز AMG PureSpeed خواهد بود و بیشتر از آن‌که خودرویی کاملا جدید باشد، بیشتر یک SL اصلاح‌شده محسوب می‌شود. این خودرو شباهت‌هایی به SLR Stirling Moss دارد و شاید به‌اندازه‌ی همان خودرو هیجان‌انگیز باشد.

نمای داخلی خودرو مرسدس بنز AMG PureSpeed با پوشش‌های استتاری
Mercedes Benz
نمای سه‌چهارم عقب خودرو مرسدس بنز AMG PureSpeed با پوشش‌های استتاری
نمای جلو خودرو مرسدس بنز AMG PureSpeed با پوشش‌های استتاری

تصاویر استتارشده نشان می‌دهند که سبک طراحی که مرسدس بنز برای AMG PureSpeed استفاده کرده، پیش‌تر در خودروهایی مانند مکلارن الوا، لامبورگینی SC20، فراری Monza SP1/SP2 و استون مارتین V12 Speedster استفاده شده است.

به‌نوشته‌ی موتوروان، AMG PureSpeed شاید به‌اندازه‌ی خودروهای خاص و قدیمی‌تر مرسدس بنز هیجان‌انگیز نباشد؛ اما بی‌شک سبک طراحی خاصش توجهات را به‌خود جلب خواهد کرد و در آینده شاید در دسته‌ی خودروهای کلکسیونی قرار بگیرد که با قیمت‌های بالایی خرید و فروش می‌شوند.

مقالات مرتبط
  • مرسدس-مایباخ SL 680 معرفی شد؛ تلاقی تجمل و راحتی در رودستر آلمانی‌ها [تماشا کنید]
  • سوپراسپرت مرسدس AMG GT63 Pro 2025 معرفی شد؛ پرقدرت، آیرودینامیکی و خنک‌

ظاهراً مرسدس بنز می‌خواهد ۲۵۰ دستگاه از سری Mythus بسازد و آن‌ها را به علاقه‌مندان و کلکسیونرها بفروشد. فعلا زمان رونمایی رسمی از خودرو جدید آلمانی‌ها مشخص نیست.