تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3763955
شناسه : 3763955
تاریخ :
دولت‌سازی اسلامی ماموریتی که سازمان بسیج ادارات باید دنبال کند اقتصاد ایران: مشهد- رییس سازمان بسیج ادارات و کارمندان کشور گفت: دولت‌سازی اسلامی، مأموریتی است که سازمان بسیج ادارات و کارمندان کشور باید دنبال کند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ پاسدار حسن صنعتکاران در همایش روز قشر بسیج کارمندی در دانشگاه فردوسی مشهد اظهار کرد: دولت‌سازی اسلامی، مأموریتی است که سازمان بسیج ادارات و کارمندان کشور باید دنبال کند و از جمله نرم‌افزارهای آن نیز سیاست‌های ابلاغی رهبر انقلاب اسلامی و توجه به شاخص‌های دولت مطلوب اسلامی است.

رئیس سازمان بسیج ادارات و کارمندان کشور ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان دولت و آرزوی موفقیت برای دولت جدید که تشکیل آن با هفته دولت مصادف شده است، خاطرنشان کرد: هر دولتی با هر گرایشی که در جمهوری اسلامی مستقر باشد، دولت جمهوری اسلامی است و هر عزیزی که در این دولت مسئولیتی بگیرد، مدیر جمهوری اسلامی است.

وی افزود: بر همین اساس، موفقیت و شکست مدیران دولت، موفقیت و شکست جمهوری اسلامی است؛ لذا باید همه کمک کنیم تا دولت جدید در کار خود موفق باشد. کار ما به عنوان بسیج ادارات نیز کمک کردن به دولت است. رهبر انقلاب اسلامی نیز در تعریف از پاسداری، بر حفظ پیش‌روندگی انقلاب اسلامی تاکید کردند و وظیفه ما در بسیج ادارات نیز این است که این حرکت اداری را به پیش ببریم.

صنعتکاران تاکید کرد: دولت‌سازی اسلامی مأموریتی است که سازمان بسیج ادارات و کارمندان کشور باید دنبال کند و از جمله نرم‌افزارهای آن نیز سیاست‌های ابلاغی رهبر انقلاب اسلامی و توجه به شاخص‌های دولت مطلوب اسلامی است.

رئیس سازمان بسیج ادارات و کارمندان کشور در بخش دیگری از سخنان خود، به لزوم ارتباط نزدیک مدیران با بخش‌های مختلف جامعه اشاره کرد و افزود: مدیران تا نیازهای مردم را نبینند، نمی‌توانند عملکرد خوبی داشته باشند. شهید رئیسی هم اینگونه بود و خدا هم به او عزت داد.

وی خاطرنشان کرد: همه اتفاقاتی را که رقم می‌زنیم، باید ختم به ظهور حضرت حجت (عج) شود. اگر بر پایه اصول اساسی خود بایستیم، مسیر ما کوتاه‌تر و نتایج در دسترس خواهند بود. ما مسیر پر فراز و نشیب همراه با موفقیت را طی کرده‌ایم و البته کمبودها و کاستی‌هایی نیز وجود داشته است، اما این کاستی‌ها نافی موفقیت‌ها نبوده است.