تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سبک زندگی
لینک : econews.ir/5x3763941
شناسه : 3763941
تاریخ :
کامالا هریس از دونالد ترامپ پیشی گرفت اقتصاد ایران: یک نظرسنجی جدید حاکی از آن است که پس از کناره گیری جو بایدن از رقابت‌های انتخابات ۲۰۲۴ آمریکا و جایگزین شدن کامالا هریس، وی در مقابل دونالد ترامپ از حزب جمهوریخواه توانسته فاصله خوبی را با رقیبش داشته باشد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

ایرنا: یک نظرسنجی جدید حاکی از آن است که پس از کناره گیری جو بایدن از رقابت‌های انتخابات ۲۰۲۴ آمریکا و جایگزین شدن کامالا هریس، وی در مقابل دونالد ترامپ از حزب جمهوریخواه توانسته فاصله خوبی را با رقیبش داشته باشد.

نظرسنجی جدید یو. اس. ای تودی (USA TODAY) و دانشگاه سافولک در روز پنجشنبه نشان می‌دهد که کامالا هریس با ۴۸ درصد آرا از ترامپ با ۴۳ درصد آرا پیشی گرفته است.

این یافته‌ها نشان‌دهنده یک چرخش هشت امتیازی در رقابت‌های انتخابات ریاست‌جمهوری از اواخر ماه ژوئن است، زمانی که ترامپ تقریبا چهار امتیاز در نظرسنجی از جو بایدن نامزد سابق دموکرات‌ها پیشتاز بود.

درحالیکه هریس پیشتازی اندکی را در نظرسنجی‌ها داشت. حال معاون رییس جمهور آمریکا با رقم زدن تغییرات بزرگ در میان برخی از گروه‌های کلیدی جمعیتی که به طور سنتی برای دموکرات‌ها حیاتی بودند، از جمله رای دهندگان اسپانیایی، سیاهپوست و جوانان فاصله خود را با ترامپ بیشتر کرده است.

در میان افرادی که درآمد سالانه آنها کمتر از ۲۰ هزار دلار است، برتری سه امتیازی ترامپ نسبت به بایدن در ماه ژوئن به برتری ۲۳ امتیازی هریس نسبت به ترامپ در ماه اوت تبدیل شده است.