تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3763937
شناسه : 3763937
تاریخ :
۷۷ هزار حکم عمومی و ۷ هزار حکم تخصصی ویژه مبلغان صادر شده است اقتصاد ایران: قم- معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی گفت: از سال گذشته تا به امروز احکام بیش از ۷۷ هزار مبلغ در اداره کل تبلیغی عمومی و بیش از ۷ هزار حکم در اداره کل تبلیغ تخصصی صادر شده است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سعید روستا آزاد بعد از ظهر پنجشنبه در نشست هم اندیشی مدیران فرهنگی و تبلیغی که در سالن جلسات مرکز همایش‌های غدیر قم برگزار شد، اظهار کرد: اقدامات موثر و نقش آفرینی در امر تبلیغ در این مجموعه صورت گرفته که این امر حاصل تلاش و پشتیبانی مسوولان بوده است.

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی بیان کرد: از سال گذشته تا به امروز احکام بیش از ۷۷ هزار مبلغ در اداره کل تبلیغی عمومی و بیش از ۷ هزار حکم در اداره کل تبلیغ تخصصی صادر شده است.

وی ادامه داد: تاکنون بیش از ۱۳۵ هزار دقیقه محتوای آموزش مجازی توسط مرکز آموزش‌های کاربردی تولید شده است.

حجت الاسلام روستا آزاد تصریح کرد: دو پروژه و طرح با عناوین «بسته محتوایی ویژه ایام تبلیغی (ره توشه)» و «پژوهشنامه تبلیغ اسلامی» از مواردی است که با موضوعیت دفاع مقدس توسط سازمان تبلیغات اسلامی در حال پیگیری است.

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی خاطرنشان کرد: آمار نیروی انسانی فعال سازمان کاهش یافته است ولی دلیلی بر توقف مسیر مهم تبلیغ وجود ندارد و این موضوع به جدیت دنبال خواهد شد.