تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3763932
شناسه : 3763932
تاریخ :
گاریدو: اثر بازی نکردن‌مان در خانه در نیم‌فصل مشخص می‌شود اقتصاد ایران: از نگاه سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس اثر اینکه تیمش از امتیاز میزبانی دیدارهای خانگی محروم است در نیم‌فصل مشخص خواهد شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، خوان کارلوس گاریدو در نشست خبری پیش از بازی تیم‌های پرسپولیس و فولاد خوزستان اظهار کرد: بازی فردا بسیار مهم است و دوست داریم سه امتیاز را کسب کنیم. هفته گذشته تمرینات خوبی داشتیم و آمادگی لازم را برای بازی با فولاد داریم. ما می‌دانستیم شروع سختی در لیگ داریم و به جز کیفیت رقبا، نکته‌ جالب دیگری وجود دارد. متأسفانه در مسابقاتی که میزبان بودیم به دلیل شرایط ورزشگاه، مجبور شدیم در خارج از خانه بازی کنیم که قطعاً در نیم‌فصل، اثرگذاری این موضوع مشخص خواهد شد.

 

وی ادامه داد: بازیکنانی که به تیم پیوسته‌اند در حال حاضر با تیم هماهنگ شده‌اند. تیم در حال پیشرفت است و همگی تلاش می‌کنیم تا در بازی‌ها به پیروزی برسیم. تیمی مثل پرسپولیس در شخصیت خود می‌بیند که همیشه برنده بازی‌ها باشد. به اهمیت و سختی بازی مقابل فولاد آگاه هستیم و شناخت کافی از کیفیت این تیم داریم. فولاد تیم سر سختی است و از کادر فنی و بازیکنان خوبی بهره می‌برد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس افزود: برای برنده شدن باید از سختی‌ها عبور کنیم تا به موفقیت برسیم و باید بدانیم که در همه دقایق بازی باید تلاش کرد. علاقه دارم در ورزشگاه آزادی و در کنار هواداران خود بازی کنیم تا بتوانیم برنده باشیم، اما فعلاً به دلیل شرایطی که وجود دارد باید در خارج از خانه بازی کنیم.

گاریدو راجع به خرید بازیکن جدید گفت: در حال حاضر روی بازیکنانی که داریم تمرکز کرده‌ایم. بازیکنان خوبی را در اختیار داریم و موضوع جذب بازیکن نیز توسط باشگاه دنبال می‌شود.

وی در پایان تأکید کرد: لیگ ایران بسیار قوی است و تیم‌های خوبی در آن حضور دارند. اینجا مردم عاشق فوتبال هستند و در بازی‌های لیگ برتر شاهد این عشق هستیم.

انتهای پیام/