تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3763928
شناسه : 3763928
تاریخ :
افعی پیچ‌های جاشک کشته شد/ ایمن سازی مسیر ناایمن اقتصاد ایران: بوشهر- همزمان با هفته دولت، با حضور استاندار بوشهر فاز اول ایمن‌سازی پیچ‌های جاشک در شهرستان دیر به بهره‌برداری رسید.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، نقاط حادثه خیز را باید همانند مار و افعی‌هایی دانست که کمین گاه‌های مرگ در جاده‌ها هستند، شاید برای همین کارشناسان حوزه راه حذف هر نقطه حادثه خیز را به کشتن یک مار یا افعی شبیه می‌دانند.

یکی از این کمین گاه‌های حادثه خیز در استان بوشهر، پیچ‌های جاشک است که سالانه قربانیان متعددی می‌گیرد و ایمن سازی آن در دستور کار قرار گرفت.

خبر خوب اینکه، همزمان با هفته دولت، با حضور استاندار بوشهر فاز اول ایمن‌سازی پیچ‌های جاشک در شهرستان دیر به بهره‌برداری رسید.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر بعد از ظهر پنج شنبه در این آئین گفت: پیچ‌های جاشک به دلیل قرارگیری در محور کریدوری جنوب استان، با بار ترافیکی بالا از نقاط پرحادثه استان است که در سفر هیأت دولت بهسازی و تعریض آن به طول ۱۰ کیلومتر مصوب شد.

افعی پیچ‌های جاشک کشته شد/ ایمن سازی مسیر ناایمن

عبدالکریم اخترشناس افزود: اکنون فاز نخست این پروژه به طول سه کیلومتر و اعتبار ۲۵ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

اخترشناس یادآور شد: فاز دوم این پروژه نیز فعال است که تلاش داریم طی سال جاری به بهره‌برداری رسیده تا یکی از خواسته‌های دیرینه کاربران جاده‌ای خصوصاً اهالی جنوب استان به طور کامل محقق شود.

وی در خصوص پنج پروژه دیگر بخش راهداری در شهرستان دیر که مورد بهره‌برداری قرار گرفت، بیان کرد: تعریض و بهسازی قطعه اول محورهای «آبدان- دوراهک»، «جاشک-آبدان»، روشنایی ورودی غربی بندر دیر، روکش آسفالت بلوار شهرهای «آبدان» و «بردستان» مجموعاً با اعتبار ۱۳۰ میلیارد تومان افتتاح شد.

اخترشناس ادامه داد: همچنین عملیات اجرایی ۲ مجتمع خدمات رفاهی بین راهی با سرمایه‌گذاری ۴۰ میلیارد تومانی بخش خصوصی و احداث میدان «شهنیا» با اعتبار ۱۹ میلیارد تومان آغاز شد.