تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3763926
شناسه : 3763926
تاریخ :
کارمندان نمونه ادارات شهرستان گناوه تجلیل شدند اقتصاد ایران: گناوه- آئین گرامیداشت هفته دولت و تجلیل از کارمندان نمونه ادارات شهرستان گناوه با حضور مسئولان در تالار بهزاد این شهربرگزار شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، فرماندار و رئیس ستاد گرامیداشت هفته دولت شهرستان گناوه ظهر پنج شنبه در این آئین با گرامیداشت یاد شهدا به ویژه شهدای دولت و خدمت اظهار داشت: پروژه‌های متعددی در حوزه‌های مختلف به مناسبت هفته دولت سال جاری در شهرستان گناوه در دستور کار قرار گرفت که همزمان این هفته افتتاح و اجرایی شد.

محمد تقی صفری با اشاره به برخی از پروژه این هفته در شهرستان افزود: افتتاح پروژه‌های نهضت ملی مسکن، آسفالت معابر روستاهای، راه‌های روستایی و جاده ساحلی که سه روستا ساحلی بخش مرکزی را به هم وصل می‌کند و از چند جهت از جمله امنیت تردد و گردشگری حائز اهمیت است از این پروژه بوده است.

وی گفت: پروژه‌های در حوزه مخابرات، برق رسانی، فاضلاب، بهداشت و سلامت، آموزش و پرورش، راهداری، بهره برداری واحدهای مسکن مددجویان، زیرسازی معابر از دیگر پروژه این هفته در شهرستان بوده است.

وی با اشاره به اجرای پروژه‌های آبخیزداری شهرستان گفت: در دولت سیزدهم ۸ پروژه آبخیزداری در شهرستان اجرا شد که ۴ پروژه در بخش بندر ریگ شهرستان گناوه بوده است.

کارمندان نمونه ادارات شهرستان گناوه تجلیل شدند

فرماندار و رئیس ستاد گرامیداشت هفته دولت شهرستان گناوه ادامه داد: از جمله پروژه‌های شهرستان اجرای پروژه‌های آبزی پروری است که در رود شور ۷۰۰ هکتار اجرا شده و ۳۵۰ هکتار آن در این هفته مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: توسعه آبزی پروری در شهرستان از لحاظ ارزآوری بسیار حائز اهمیت است و اجرای این پروژه در رود شور معادل ۳۰۰ هزار بشکه نفت برای کشور ارزآوری خواهد داشت.

رئیس ستاد گرامیداشت هفته دولت شهرستان گناوه بیان کرد: جاده کمربندی گناوه و پل سید رضا به زودی افتتاح خواهد شد و مسیر جاده مواصلاتی روستای گمارون به سمت چهار محال نیز مورد بهره برداری خواهد گرفت.

فرماندار گناوه یادآور شد: این پروژه‌ها تنها قسمتی از کارها و فعالیت‌های انجام گرفته در سطح شهرستان محسوب می‌شود و در سراسر شهرستان این پروژه‌ها در حال اجرا است.

وی گفت: دولت سیزدهم و شهید رئیسی توانست عملکرد بزرگی در سطح کشور و شهرستان بر جا بگذارد که و یاد و نام وی برای همیشه در قلب‌ها زنده خواهد ماند.

کارمندان نمونه ادارات شهرستان گناوه تجلیل شدند

وی با تبریک روز کارمند به همه کارمندان توصیه کرد: همه کارمندان ادارات با مردم داری، اخلاق خوب و حسنه، سعه صدر، بردباری و تواضع با مردم برخورد و به مردم خدمت کنند.

صفری با تاکید بر اینکه خداباوری و خدامحوری را سرلوحه کارها قرار دهید و برای خدا کار، تلاش و خدمت و مجاهدت و انجام وظیفه کنید، گفت: با افتخار و کمال ادب و با تلاش مضاعف به مردمی که ولی نعمت همه ما هستند خدمت کنیم و خدمات انجام شده به مردم و همشهریان گزارش اطلاع رسانی شود.

کارمندان نمونه ادارات شهرستان گناوه تجلیل شدند

در پایان این آئین از کارمندان نمونه ادارات گناوه تجلیل شد.

کارمندان نمونه ادارات شهرستان گناوه تجلیل شدند