تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3763925
شناسه : 3763925
تاریخ :
داوران ایرانی صادق و قابل احترام هستند/ روند تیم رو به رشد است اقتصاد ایران: قزوین- سرمربی پرسپولیس با بیان اینکه با توجه به شرایط از ابتدا می‌دانستیم شروع سختی داریم، گفت: روند پیشرفت تیم رو به رشد است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر،خوان کارلوس گاریدو بعد از ظهر پنجشنبه در نشست مطبوعاتی پیش از بازی با فولاد خوزستان در قزوین با بیان اینکه بازی فردا برای ما خیلی مهم است و امیدوارم سه امتیاز بازی را ببریم، اظهار کرد: همه ما می‌دانستیم که شروع سختی در هفته های اول داریم و به غیر از قدرت حریفان، باید در زمینی غیر از زمین خودمان بازی کنیم.

وی با بیان اینکه در طی این مدت بازیکنان جدیدی هم به تیم اضافه شدند که باید با تیم هماهنگ شوند، اضافه کرد: روند تیم رو به پیشرفت است و مطمین هستیم که وضعیت تیم بهتر خواهد شد.

سرمربی پرسپولیس با بیان اینکه تمام تلاش خود را برای پیروزی در بازی ها انجام می دهیم، ادامه داد: تیمی مثل پرسپولیس همیشه در شخصیت خود می بیند که برنده بازی باشد.

وی با بیان اینکه پیروزی فردا برای ما خیلی مهم است، اضافه کرد: سختی بازی را میدانیم و می دانیم که کیفیت بازیکنان بالا است و با تیم سرسختی بازی داریم که کار گروهی خوبی انجام می دهد.

گاریدو بیان کرد: ما به عنوان یک تیم باید از تمام سختی ها بگذریم و با تمام توانی های خود فوتبال خوبی بازی کنیم.

وی تصریح کرد: به‌عنوان سرمربی همیشه ترجیح میدم داخل استادیوم خودمان و در فضایی آرام بازی کنیم اما الان در شرایطی که وجود دارد باید بازی کنیم.

سرمربی پرسپولیس اضافه کرد: باید خوب حمله و خوب دفاع کنیم و توانایی حمله بیشتری به تیم حریف داشته باشیم.

وی با بیان اینکه داوران ایرانی صادق هستند و خوب قضاوت می کنند، یادآور شد: داوران ایرانی قابل احترام هستند و به صداقت آنها اعتماد دارم.