تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3763924
شناسه : 3763924
تاریخ :
بازی سختی برابر پرسپولیس داریم اقتصاد ایران: قزوین- سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان با بیان اینکه بازی سختی برابر پرسپولیس داریم، گفت انگیزه بازیکنان ما برای این بازی بسیار بالا است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر یحیی گل محمدی بعد از ظهر پنجشنبه در نشست خبری پیش از بازی با پرسپولیس که در قزوین برگزار می‌شود، اظهار کرد: بازی کردن در برابر همه مدعیان مخصوصا پرسپولیس سخت است و قطعاً بازی ساده ای نیست.

وی با بیان اینکه تیم حریف بازیکنان تاثیرگذار و خوبی در بخش‌ هجومی دارد و فکر میکنم یکی از سخت‌ترین هفته های این فصل را داریم، افزود: تیم ما انگیزه‌ خوبی دارد و با توجه به تغییراتی که داشتیم حس من نسبت به بازیکنان خوب است و تمرینات خوب و با انگیزه ای را داشتیم.

سرمربی فولاد خوزستان بیان کرد: در رابطه با زیرساخت ها و مشکلات سخت افزاری زیاد حرف زده ام و مشکلاتی که امروز می بینم قابل پیش بینی بود .

وی تاکید کرد: جابجایی سرمربی ها بخشی از شرایط فوتبال حرفه‌ای است و قرار نیست همیشه در یک تیم باشیم اما معتقدم فردا بازی خوبی را هواداران مشاهده خواهند کرد.

سرمربی فولاد خوزستان تصریح کرد: تلاش میکنیم بازی با تمرکزی داشته باشیم اما فکر میکنم بازیکنان ما فردا با انگیزه بالایی بازی میکنند و ان شالله تمرکز خوبی برای بازی سخت برابر پرسپولیس داشته باشیم.

وی در پایان با بیان اینکه به بازی مالکانه علاقه داریم، یادآور شد: اجرای فوتبال مالکانه نیازمند زمان و تمرکز بیشتری است .