تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3763901
شناسه : 3763901
تاریخ :
تفکر بسیجی ملت ایران به عنوان الگو در کشورهای منطقه بروز کرده است اقتصاد ایران: ملارد- فرماندار ملارد گفت: تفکر بسیجی ملت ایران به عنوان الگو در کشورهای منطقه بروز کرده است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، امین اسدی بعد از ظهر پنجشنبه در جلسه ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس شهرستان ملارد طی سخنانی گفت: دفاع مقدس ملت ایران در برابر دشمنان یک الگوی مناسب برای جهانیان است و هر کشوری که می‌خواهد در برابر ظلم و سلطه بیگانگان و متجاوزان بایستد می‌تواند به نسخه دفاع مقدس ایران مراجعه کند.‌

وی تصریح کرد: الگوی تفکر بسیج مردمی ملت ایران امروز با نام‌های مختلف در کشورهای منطقه بروز کرده و در حال تسری و انتشار است.‌

اسدی دفاع مقدس را گنجینه تمام نشدنی از ایثار و ازخودگذشتگی ملت ایران برشمرد که همه اقشار جامعه کار خود را کنار گذاشته و با در دست گرفتن اسلحه به حراست و دفاع از مرزها و کیان ایران اسلامی پرداختند.

فرماندار ملارد تصریح کرد: دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس باید برای نسل جوان بازخوانی شده و قدر افراد حاضر در جبهه‌ها و همچنین پدر و مادر شهیدان مغتنم و به شایستگی رعایت شود، چرا که به برکت خون شهداست که امروز همه چیز در کشور مهیاست و ما از آنها استفاده می‌کنیم.

وی با اذعان به این نکته که دفاع مقدس متعلق به همه آحاد جامعه و مردم ایران است گفت: ارجح دانستن منافع ملی بر منافع شخصی مهم‌ترین موضوع در حضور مردم در جبهه‌های حق علیه باطل بود که به عنوان رمز ماندگاری این دوران باشکوه باید گفته و تشریح شود.

لزوم اجرای برنامه‌های خلاقانه، استفاده کامل از ظرفیت روایان دفاع مقدس و تجلیل از رزمندگان و خانواده معظم شهدای شاغل در ادارات از دیگر توصیه‌های فرماندار ملارد خطاب به حاضرین در جلسه بود.

اسدی با بیان این مطلب که متأسفانه جمعی از والدین شهدا و پیشکسوتان جبهه و جنگ را از دست داده و به رحمت الهی پیوسته اند، به ضرورت سرکشی و دیدار منظم با خانواده معظم شهدا و ایثارگران تاکید کرد.